Eco-Products خط تولیدی را برای مقابله با چالش‌های آلودگی کمپوستر راه‌اندازی می‌کند - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
Eco-Products خط تولیدی را برای مقابله با چالش‌های آلودگی کمپوستر راه‌اندازی می‌کند

Eco-Products خط تولید جدیدی را اعلام کرده است که به منظور ایجاد تمایز بین محصولات کمپوست پذیر و غیر قابل کمپوست برای مصرف کنندگان، کمپوست ها و زنجیره ارزش خدمات غذایی طراحی شده است.

طبق گزارش‌ها، مطابق با قوانین برچسب‌گذاری جدید در ایالت واشنگتن و کلرادو، در ایالات متحده، این شرکت بیان می‌کند که تمام فنجان‌ها، درب‌ها، ظروف و کارد و چنگال‌ها در خط جدید Veridian دارای کلمه “compostable” هستند، علامت گواهی BPI را نشان می‌دهد که نشان می‌دهد مواد قابل کمپوست شدن هستند و شامل عناصر شناسایی سبز یا قهوه ای مانند رنگ آمیزی و راه راه، برای کمک به تمایز آنها از همتایان غیر قابل کمپوست خود.

خط Veridian شامل بیش از ۵۰ مورد از جمله فنجان و درب سرد، فنجان و درب داغ، صدف، ظروف اغذیه فروشی، فنجان، کاسه سالاد و کارد و چنگال است. همه اقلام به گونه‌ای طراحی شده‌اند که قوانین برچسب‌گذاری جدید را که مستلزم استفاده از کلمه “کمپوست‌پذیر”، علامت گواهی شخص ثالث، و ترکیبی از عناصر رنگ و طرح است که در ایالت‌ها متفاوت است، رعایت کنند.

ظاهراً، این قوانین برای رسیدگی به چالش‌های آلودگی و شناسایی آسان‌تر و آسان‌تر محصولات خدمات غذایی قابل کمپوست ایجاد شده‌اند. سال گذشته Eco-Products برنامه «CIRC» (کنترل‌هایی که قصد حذف آلودگی را دارند) راه‌اندازی کرد که یک رویکرد سیستمی و منبع باز برای کاهش آلودگی برای صنعت خدمات غذایی است.

این شرکت می‌گوید آلودگی ناشی از محصولات غیرقابل کمپوست همچنان بزرگترین چالش پیش روی کمپوست‌کنندگانی است که محصولات قابل کمپوست‌پذیری را می‌پذیرند و به طور قابل‌توجهی بر رشد زیرساخت‌های کمپوست طراحی شده برای پردازش ضایعات مواد غذایی و بسته‌بندی با هم تأثیر می‌گذارد. این باعث می شود که مواد غذایی بیشتری به محل های دفن زباله فرستاده شود، که محرک اصلی تغییرات آب و هوایی است.

وندل سایمونسون، مدیر بازاریابی در Eco-Products، گفت: «کمپوسترها توانایی بسیار محدودی برای مقابله با آلودگی پس از رسیدن به امکاناتشان دارند. این بدان معناست که ما باید هر کاری که ممکن است انجام دهیم تا محصولات غیر قابل کمپوست‌سازی را از جریان مواد ارگانیک دور نگه داریم و برچسب‌گذاری مداوم روی اقلام یک قطعه اساسی از این تلاش است.

در فوریه امسال، یک آزمایش رفتاری مصرف‌کننده که توسط ائتلاف Compostable UK انجام شد، نشان داد که تعداد مصرف‌کنندگانی که بسته‌بندی‌های قابل کمپوست خود را در سطل‌های زباله مواد غذایی دور می‌اندازند، پس از ارائه مواد آموزشی و برچسب‌های واضح کمپوست‌پذیری، پنج برابر افزایش یافت. همچنین گفته شد که میزان آلودگی در سطل‌های زباله‌های غذا و باغ تا پایان دوره آزمایش از میانگین ۹ درصد به ۳ درصد کاهش می‌یابد.

نوامبر گذشته شاهد بودیم که موندی فاش کرد که کل مجموعه بسته‌بندی کاغذ کرافت خود به‌عنوان کمپوست‌پذیر خانگی یا صنعتی تأیید شده است، مطابق با سقوط در راستای برنامه اقدام Mondi 2030، که در آن ۱۰۰ درصد از بسته‌بندی و محصولات کاغذی Mondi قابل استفاده مجدد، قابل بازیافت یا کمپوست‌پذیر خواهند بود. تا سال ۲۰۲۵٫ این شرکت تصریح کرد که تمرکزش بر روی حفظ الیاف با اطمینان از قابلیت بازیافت باقی می ماند، اما معتقد است که کمپوست می تواند در زمینه های خاصی مانند استفاده از آن در محصولاتی که وارد جریان زباله های زیستی می شوند مفید باشد.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true