آمازون برای شتاب‌دهنده پایداری به کسب‌وکار استارت‌آپ‌ها کمک می کند - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
آمازون برای شتاب‌دهنده پایداری به  کسب‌وکار استارت‌آپ‌ها کمک می کند

شتاب دهنده پایداری آمازون برای برنامه های کاربردی از استارت آپ های اروپایی فناوری آب و هوا که بر ایجاد کسب و کار در محصولات مصرفی، اقتصاد دایره ای، انرژی در ساختمان ها و بسته بندی متمرکز هستند، باز شده است.

شتاب دهنده پایداری آمازون که با همکاری آژانس نوآوری آب و هوا EIT Climate-KIC و مشاوران استراتژی Founders Intelligence اجرا می شود، کارآفرینان را با مهارت ها و فرصت هایی برای رشد کسب و کار خود و تأثیر مثبت بر محیط زیست مجهز می کند. شتاب دهنده از زمان راه اندازی در سال ۲۰۲۲، از بیش از ۲۵ استارت آپ در سراسر بریتانیا و اروپا حمایت کرده است، بیش از ۱ میلیون دلار کمک مالی و اعتباری ارائه کرده است و به این مشاغل کمک کرده تا فروش خود را تا ۷۰۰ درصد افزایش دهند و تا به امروز بیش از ۱۸٫۷ میلیون یورو جمع آوری کنند.

در دسته‌بندی‌های استارت‌آپ، برای محصولات مصرفی، آمازون می‌گوید به دنبال استارت‌آپ‌هایی است که در مرحله اولیه هستند محصولات فیزیکی مصرف‌کننده‌ای را توسعه می‌دهند که اخیراً راه‌اندازی کرده‌اند یا در آستانه ورود به بازار هستند. برای اقتصاد دایره‌ای، راه‌حل‌های ساختمانی راه‌اندازی را برجسته می‌کند تا طول عمر محصولات را از طریق روش‌هایی مانند لجستیک معکوس و قابلیت‌های تعمیر قابل دسترسی برای کاربران نهایی افزایش دهد.

برای انرژی در ساختمان‌ها، استارت‌آپ‌هایی را پیشنهاد می‌کند که بر کمک به کربن زدایی ساختمان‌ها از طریق هوش مصنوعی و مواد پیشرفته و برای بسته‌بندی، استارت‌آپ‌هایی که مواد بسته‌بندی را ایجاد می‌کنند، فناوری سیستم‌های قابل استفاده مجدد حلقه بسته و موارد دیگر را پیشنهاد می‌کند.

آخرین مهلت درخواست برای اولین گروه متمرکز بر اقتصاد دایره ای، انرژی در ساختمان ها و بسته بندی ۵ آوریل ۲۰۲۴ است و متقاضیان موفق در بهار اعلام خواهند شد. آخرین مهلت برای دومین گروه متمرکز بر محصولات مصرفی ۳۱ جولای ۲۰۲۴ است که متقاضیان موفق در پاییز اعلام می شوند.

استارت آپ ها می توانند به صورت آنلاین در بریتانیا، اسپانیا، آلمان، ایتالیا، فرانسه و هلند درخواست دهند.

ماه گذشته، Circular Valley برنامه تامین مالی Circular Economy Accelerator را اعلام کرد که قرار است به پانزده استارت آپ که در زمینه مواد خام، بازیافت مواد شیمیایی و زنجیره ارزش با فرصت های شبکه ای کار می کنند، پاداش دهد. این شرکت به دنبال شرکت‌هایی است که بازیگران فردی را در زنجیره ارزش گرد هم می‌آورند و آنها را به عنوان یک گروه ارتقا می‌دهند و مشخص می‌کنند که باید برنامه‌هایی ایجاد کنند که به شرکت‌ها اطلاع دهد که در یک محصول چه چیزی وجود دارد، مواد در کجا قرار دارند و چگونه می‌توان آنها را به دست آورد.

در ژانویه، Papticrevealed آن را ۲۷٫۵ میلیون یورو در تامین مالی رشد، از جمله سرمایه‌گذاری‌های صندوق رشد سبز صنعت جنگل UB (UB FIGG)، Emerald Technology Ventures، SIG InnoVentures، و EIC Fund تا پایان سال ۲۰۲۳ بسته است. پس از اولین بسته شدن پاپتیک در دو بخش تامین مالی رشد ۲۳ میلیون یورو جمع آوری کرده بود. دور دوم توسط UB Figg رهبری شد و پس از بسته شدن آن، ۴٫۵ میلیون یورو دیگر جمع آوری شد. با توجه به اینکه اندازه تخمین زده شده بازار بسته بندی انعطاف پذیر بین المللی به ۲۰۰ میلیارد یورو در سال می رسد و ۷۰ درصد مواد منعطف مورد استفاده در حال حاضر پلاستیک است، Paptic امیدوار است که مواد خود را با توجه به پیش بینی هایی که نشان می دهد رشد اقتصادی و جمعیت به افزایش میزان بسته بندی ادامه می دهد، پیاده سازی کند. تولید شده.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true