اپل و آمکور کارخانه بسته بندی پیشرفته در آریزونا می سازند - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
اپل و آمکور کارخانه بسته بندی پیشرفته در آریزونا می سازند

اپل و آمکور قصد دارند بزرگترین کارخانه بسته بندی پیشرفته برون سپاری را در آمریکا بسازند، با بسته بندی آمکور سیلیکون اپل تولید شده در کارخانه TSMC مجاور.

مشارکت بین این دو شرکت بیش از یک دهه است که وجود دارد و تراشه های بسته بندی شده در خط تولید اپل استفاده می شود. اکنون اپل قرار است به اولین و بزرگترین مشتری تاسیسات تولید و بسته بندی Amkor در Peoria، آریزونا تبدیل شود و یک جاه طلبی متقابل برای تولید در ایالات متحده را برآورده کند.

در سال ۲۰۲۱، اپل متعهد به سرمایه گذاری ۴۳۰ میلیارد دلاری در اقتصاد ایالات متحده طی پنج سال شد. سرمایه گذاری های فعلی آن در تولید پیشرفته به این هدف کمک می کند. ظاهراً، این شرکت در حال حاضر در مسیر رسیدن به هدف خود از طریق هزینه مستقیم با تأمین‌کنندگان آمریکایی، سرمایه‌گذاری در مرکز داده، هزینه‌های سرمایه در داخل کشور و سایر هزینه‌های داخلی است.

آمکور همچنین قصد دارد حدود ۲ میلیارد دلار در این پروژه سرمایه گذاری کند و پس از تکمیل، بیش از ۲۰۰۰ نفر را استخدام کند.

سیلیکون اپل به زودی در آریزونا تولید و بسته‌بندی می‌شود

جف ویلیامز، مدیر عامل اپل گفت: «اپل عمیقاً به آینده تولید آمریکایی متعهد است و ما به گسترش سرمایه گذاری خود در اینجا در ایالات متحده ادامه خواهیم داد. سیلیکون اپل سطوح جدیدی از عملکرد را برای کاربران ما باز کرده است و آنها را قادر می‌سازد کارهایی را انجام دهند که قبلا هرگز نمی‌توانستند انجام دهند، و ما خوشحالیم که سیلیکون اپل به زودی در آریزونا تولید و بسته‌بندی می‌شود.

این اعلام پس از آن منتشر شد که اپل فاش کرد که خط جدید اپل واچ خود را در بسته‌بندی‌های کوچک‌شده، مبتنی بر فیبر، بدون برچسب، با حمل‌ونقل کم کربن بسته‌بندی می‌کند تا فرآیند تحویل آن را بهبود بخشد. اپل قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ پلاستیک ها را حذف کند و تا سال ۲۰۳۰ فعالیت های خود را کربن زدایی کند.

شرکت فناوری نوکیا همچنین قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۳ به بسته‌بندی‌های ۶۰ درصدی کوچک‌تر، ۴۴ درصدی سبک‌تر و ۱۰۰ درصدی قابل بازیافت تبدیل شود.

در همین حال، Beontag قصد دارد با سرمایه گذاری در یک ساختمان صنعتی ۲۰۰۰۰۰ فوت مربعی که به تولید چسب های حساس به فشار و برچسب های هوشمند اختصاص دارد، فعالیت های خود را در آمریکای شمالی گسترش دهد.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true