- 03 اسف 1401
- اخبار , تیزر تبلیغاتی
- ایمیل
- پرینت
true
true
false
false
false
true
true
false
true
در عصر تبلیغات، گفتن اینکه سوپر باول ماست، به یک کلیشه رایج تبدیل شده است. همانند Big Game، تبلیغات در صبح دوشنبه تقریباً بلافاصله پس از سوت پایان آغاز میشود و در روزها و هفتههای بعد ادامه مییابد، زیرا مارکها (برندها) و بازاریابان به دنبال اجماع گستردهتری در مورد اینکه چه چیزی و چرا کار کرده است.
اگرچه تعداد انگشت شماری از تبلیغات وجود داشت که تقریباً مورد تحسین جهانی قرار گرفتند، اما با قضاوت در USA Today’s Ad Meter، نظرسنجی مصرف کنندگان iSpot از محبوب ترین آگهی ها و بررسی های جامع خود عصر تبلیغات، اجماع در مورد اینکه چه چیزی باعث برنده شدن یک تبلیغ Super Bowl می شود، دشوار است. به خصوص در یک فضای اقتصادی که در آن اندازه گیری ممکن است در نهایت برنده واقعی بازی بزرگ را تعیین کند. از نظر علمی کمتر، ما از انجمن Ad Age Amp نظرسنجی کردیم تا ببینیم کدام مارک ها برتر هستند.
در اینجا رایآوران برتر، همراه با بررسیهای کپسول Ad Age در مورد هر کدام آورده شده است.
۱٫ سگ کشاورز، “برای همیشه”
The Farmer’s Dog, “Forever”
Agency: In-house
۲٫ Tubi, “Interface Interaction”
Agency: Mischief
۳٫ Uber, “One Hit”
Agency: Special Group
۴٫ (tie) Molson Coors, “High Stakes Beer Ad”
Agency: Droga5
۴٫ (tie) Ram Trucks, “Premature Electrification”
Agency: Highdive
۶٫ (tie) Doritos, “Try Another Angle”
Agency: Goodby Silverstein & Partners
۶٫ (tie) Dunkin’, “Dunkin’ ‘Drive-Thru’ starring Ben Affleck”
Agency: Anomaly and Artists Equity
۶٫ (tie) General Motors/Netflix, “Why Not an EV?”
Agency: The Community, supported by McCann Detroit
۶٫ (tie) PopCorners, “Breaking Good”
Agency: D3 (in-house)
۶٫ (tie) Kia, “Binky Dad”
Agency: David&Goliath
۶٫ (tie) Squarespace, “The Singularity”
Agency: In-house
۶٫ (tie) TurboTax, “Dancer”
Agency: Wieden+Kennedy
۶٫ (tie) Workday, “Rockstars”
Agency: Ogilvy
true
true
https://sanatpanjom.ir/?p=9431
true
true