پیش ثبت نام شهرک صنعتی صحافان از ۲۳ بهمن - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
پیش ثبت نام شهرک صنعتی صحافان از ۲۳ بهمن

به گزارش صنعت پنجم به نقل از چاپ و تبلیغات آنلاین رئیس اتحادیه صحافان تهران،جلیل غفاری‌رهبر، از آغاز پیش‌ثبت‌نام شهرک صنعتی کاوه برای این صنف از یکشنبه ۲۳ بهمن خبر داد.

تلاش‌ها برای اختصاص فضا به صحافان در شهرک صنعتی کاوه پس از چهار سال به نتیجه رسید، چهار سال است که تلاش می‌کنیم بتوانیم به‌عنوان یک صنف وسیع و گسترده در شهرک صنعتی کاوه فضایی برای واحدهای صنفی بگیریم و خوشحالیم که بالاخره همه تلاش‌ها جواب داد.

جانمایی صحافان در این شهرک در یک سوله ۱۳۰ هزار مترمربعی خواهد بود که با توجه به درخواست ها متراژ و جانمایی خواهند شد در حال حاضر برآورد ما متراژ های ۲۰۰ متر تا ۱۰۰۰ متر است.

لازم به ذکر است که تنها واحدهایی می‌توانند برای حضور در آن ثبت‌نام کنند که جواز کسب از اتحادیه صحافان داشته باشند.

پیش‌ثبت‌نام یکشنبه ۲۳ بهمن در اتحادیه صحافان آغاز می‌شود، بعد از پیش‌ثبت‌نام جلسه توجیهی با هدف معرفی شهرک، امکانات و ویژگی‌های آن برای افراد برگزار خواهد شد و سپس ثبت‌نام قطعی انجام می‌شود.

اتحادیه صحافان ۷۰۰ عضو دارد و حضور در این شهرک به نفع صنف خواهد بود، زیرا هم از نظر قیمت نسبت به مکان‌های تجاری خیلی مناسب است و هم نزدیک بودن آن به تهران از حسن‌های این پروژه است.

واحدهای صنفی برای دریافت فرم پیش‌ثبت نام واگذاری زمین‌های شهرک صنعتی کاوه می‌توانند از یکشنبه ۲۳ بهمن به اتحادیه صنف صحاف تهران به نشانی تهران، خیابان ۱۵ خرداد، خیابان پامنار، کوچه مشیر خلوت شرقی، پلاک ۱۲ مراجعه کنند.

شایان ذکر است نشست خبری در همین رابطه پس از پیش ثبت برگزار خواهد شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true