با کاهش مشکلات صنعت چاپ و نشر شاهد رشد و شکوفایی در سطح بین المللی هستیم - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
با کاهش مشکلات صنعت چاپ و نشر شاهد رشد و شکوفایی در سطح بین المللی هستیم

یاسر احمدوند بعدازظهر شنبه در نخستین گردهمایی مشترک کارشناسان مسئول چاپ اداره‌های کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها در مشهد اظهار کرد: با کاهش مشکلات این صنعت روز به روز شاهد رشد و شکوفایی و ارتقای این صنعت در کشور و در سطح بین المللی هستیم و همچنین در این راستا برای کمک به کارخانه‌های تولید کاغذ برنامه‌هایی، هماهنگی لازم با دستگاه‌های مختلف صورت گرفته و این مهم در دست اقدام است.

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: صنعت چاپ در جهان راهبردی مهم و ثروت آفرین، اشتغالزا و متحول کننده اقتصاد محسوب می‌شود چاپ و نشر صنعتی پرظرفیت برای آینده اقتصاد کشور و جزو صنایع راهبردی است که سبب ایجاد اشتغال، سرمایه گذاری و صادرات است.

برای تولید کاغذ در کشور نیاز به هماهنگی برای حمایت مالی، اصلاح برخی از قوانین و راه اندازی برخی از بخش‌های کارخانجات وجود دارد و اگر همه این عناصر خوب پیش رود نیاز کشور در حوزه نشر تأمین می‌شود.

برای کمک به کارخانجات تولید کاغذ نیز برنامه‌هایی با هماهنگی دستگاه‌های مختلف صورت گرفته در حال حاضر آثار خوبی در موضوع معرفی و شناخت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در خراسان رضوی و کل کشور در حال تولید است که با پرداخت مناسب، این آثار می‌تواند به عنوان هدیه فرهنگی و سوغات بسیار مورد توجه قرار گیرد.

مردم علاقه‌مند هستند تا از مشهد سوغات فرهنگی به همراه خود داشته باشند و باید با خلاقیت بیشتر برای انواع سلایق زائران رضوی برنامه ریزی صورت گیرد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true