چاپ اول کمیاب از قانون اساسی ایالات متحده را به حراج شده - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
چاپ اول کمیاب از قانون اساسی ایالات متحده را به حراج شده

اللا هال، متخصص در کتاب ها و نسخه های خطی در Sotheby’s، در نیویورک، یک نسخه ۱۷۸۷ نسخه چاپی از قانون اساسی ایالات متحده را شامل می شود، جمعه، ۱۷ سپتامبر ۱۷، ۲۰۲۱٫ Sotheby اعلام کرد جمعه – به طور مناسب در روز قانون اساسی – که در ماه نوامبر آن را قرار داده است برای حراج یکی از تنها ۱۱ نسخه باقی مانده از قانون اساسی از اولین چاپ رسمی تولید شده برای نمایندگان به کنوانسیون قانون اساسی و برای کنگره قاره ای است. این تنها کپی است که در دستان خصوصی باقی می ماند و برآورد ۱۵ میلیون دلار تا ۲۰ میلیون دلار دارد. (عکس AP / ریچارد درو)

Sotheby در روز جمعه اعلام کرد – به طور مناسب در روز قانون اساسی – که در ماه نوامبر آن را برای حراج یکی از تنها ۱۱ نسخه باقی مانده از قانون اساسی از اولین چاپ رسمی تولید شده برای نمایندگان به کنوانسیون قانون اساسی و کنگره قاره ای قرار داده است. این تنها کپی است که در دستان خصوصی باقی می ماند و برآورد ۱۵ میلیون دلار تا ۲۰ میلیون دلار دارد.

“این متن نهایی است. بحث در مورد آنچه قانون اساسی می گوید بیش از این سند بود. سلبی کیففر، متخصص ارشد بین المللی در بخش کتاب و نسخه های زیستی Sotheby، گفت که این بحث در مورد اینکه آیا قانون اساسی تصویب شد، آغاز شد. ”

“این قانون اساسی بود، اما تا زمانی که بحث و تصویب شده بود، تأثیری نداشت. بنابراین این اولین گام در روند ما در حال حاضر تحت این سند ۲۳۴ ساله بود. “

این به حدود ۸۰ اسناد قانون اساسی و مرتبط برای حراج توسط خانه معتبر پیوست. کپی قانون اساسی در دیدگاه عمومی در گالری های خیابان Sotheby’s تا سپتامبر ۱۹ است و پس از بازگشت به نیویورک این سقوط به لس آنجلس، شیکاگو و دالاس سفر می کند.

بار دوم Kiffer دست زدن به سند نادر است. او همچنین در سال ۱۹۸۸ حراج خود را هدایت کرد. پس از آن، آن را فقط ۱۶۵،۰۰۰ دلار رفت. “در حالی که چند سال بعد است و من بسیاری از چیزهای بزرگ را انجام دادم و تجربه بیشتری کردم، باید بگویم این فقط هیجان انگیز است، اگر نه کمی هیجان انگیز تر، دومین بار دیگر،” .

این سند از مجموعه ای از Dorothy Tapper است و درآمد حاصل از فروش این مجموعه به منافع Dorothy Tapper Goldman کمک خواهد کرد، که به منظور جلوگیری از درک دموکراسی U.S. اختصاص داده شده است و چگونه اعمال همه شهروندان می تواند تفاوت ایجاد کند.

“این متعلق به یکی از اعضای کنگره قاره ای یا یکی از نمایندگان کنوانسیون قاره بود. Kiffer گفت، کسانی که تنها افرادی بودند که به این چاپ اول دسترسی داشتند، تخمین می زنند که حدود چند صد نسخه ساخته شده در اصل وجود دارد. “چشم شما بلافاصله به خط اول،” ما مردم ایالات متحده “کشیده شده است.”

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true