آینده تبلیغاتی که ما فقط در آرزوی آن بودیم اکنون فرا رسیده است - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
آینده تبلیغاتی که ما فقط در آرزوی آن بودیم اکنون فرا رسیده است

کارا لوئیس ، نایب رئیس اجرایی ، سرپرست سرمایه گذاری رسانه ای ایالات متحده در دنتسو ، از طریق مراحل مهم خرید تبلیغات تلویزیونی در سالهای اخیر با ما صحبت می کند. او در مورد چگونگی ورود به رسانه در عصر داده محور بیشتر بحث می کند.

وقتی شروع به خرید تبلیغات تلویزیونی کردم ، شبکه های کابلی هنوز در حال پیشرفت بودند و اینترنت فقط مقصد اطلاعات بود. این روزهای اولیه جستجو بود و چشم انداز آینده اینترنت که مقصدی برای محتوای برتر است که می تواند تبلیغات غذای سگ را در مقابل صاحبان سگ پخش کند ، چیزی بود که ما هنگام ناهار به آن می خندیدیم (به یاد داشته باشید زمانی که وقت داشتیم برای ناهارهای کاری برویم ؟)

امروز به سرعت پیش می رویم و نه تنها هدف مصرف کننده سگ را هدف قرار نمی دهیم ، بلکه می توانیم در مقیاس وسیع در پلتفرم های دیجیتالی و تلویزیونی هدف قرار دهیم و در عین حال تعیین کنیم که آیا آن تبلیغ نتیجه تجاری را به دنبال داشته است. آن خنده های ناهار ثابت شد که زندگی واقعی است و وضعیت آینده ما را شکل داده است.
با پیشرفت نوآوری های قابل توجه در بازار در حال توسعه امروز ، این چهار مفهوم در حال تغییر طرز فکر ما در مورد خرید تلویزیون هستند.

۱٫ مصرف کنندگان در صندلی راننده هستند

چشم انداز تکه تکه شده است و هزاران نقطه ورود برای مشاهده محتوا برای مصرف کنندگان وجود دارد.
آنها محتوا را به سادگی در هر زمان و هر کجا که بخواهند مشاهده می کنند – آنها دیگر در حال پخش برنامه های پرطرفدار شکر خدا خوب پنجشنبه (TGIT) هر هفته ساعت ۸ شب هستند. همه اینها از آنجا شروع شد
دستگاه DVR سپس VOD و FEP (پخش کننده قسمت کامل) وجود داشت ، و اکنون CTV و OTT است. ترس از اینکه DVR ها تبلیغات را از بین ببرند در واقع نحوه تبلیغات مارک ها را متحول کرد.
ما ، به عنوان بازاریاب ، باید مصرف کنندگان را در زمان خود و در مکان آنها پیدا کنیم. اینگونه است که ما قادر خواهیم بود با آنها همگام شویم.

۲٫ استفاده مناسب از داده ها دوباره تأیید می کند

تبلیغات/پارادایم محتوا عادات مصرف کننده نیاز به استفاده از داده ها ، بسترهای مناسب و مکانیزم های خرید را برای دستیابی به آنها در مقیاس ثابت کرده است.
استفاده از داده های فراتر از سن/جنس در پشت رسانه های تلویزیونی شما و برنامه ریزی و خرید از دیدگاه ویدئو (نه فقط تلویزیون) به بازاریابان اجازه می دهد تا به طور موثرتری به مصرف کنندگان دسترسی داشته باشند. ابتدا با استفاده از داده ها محتوا را پیدا می کنید. سپس مکانیسم دسترسی به آنها را پیدا می کنید در حالی که در نهایت به داده ها/شخصی سازی اجازه می دهید تا نتیجه ای را ارائه دهند. به عنوان مثال ، ما از برخی مطالعات موردی می دانیم که خرید تلویزیون خطی سنگین تنها به بخش کوچکی از مخاطبان ما می رسد در حالی که به طور متوسط ​​به ۲۰ درصد از مخاطبان نمی رسد – و فرکانس بیش از ۵۳ تا ۸ درصد از مخاطبان.

در دنتسو ، ما DELTA ، یک پلتفرم اختصاصی برای فعال سازی تلویزیون خطی با داده ، ایجاد کردیم تا بتوانیم با استفاده از داده های مخاطبان ، به طور م moreثرتری به مصرف کنندگان دسترسی پیدا کنیم تا هزینه رسانه های ما را در برابر رفتارهای قدیمی که هدر رفته است ، افزایش دهیم. همراه با M1 ، بینش رسانه ای مبتنی بر مردم دنتسو ، پلتفرم برنامه ریزی و اندازه گیری ، ما فراتر از سرمایه گذاری اطلاعات جمعیتی حرکت می کنیم.

۳٫ ارتباط موثر شرکا با سیستم عامل ها

تجارت ما بر اساس مشارکت های قابل اعتماد بنا شده است و این مشارکت ها مهم هستند و از بین نمی روند. با این حال ، ما به عنوان خریدار باید به این فکر کنیم که چگونه فناوری می تواند اطمینان حاصل کند که ما به طور موثرتری به مخاطبان دسترسی داریم.

با استفاده از پلتفرم ها ، می توانیم تبلیغات را در زمان و مکان هایی که مصرف کنندگان قصد خرید محصول را دارند ، ارائه دهیم ، برنامه ای را بارگیری کرده و بر اساس جایی که در قیف خرید قرار دارند ، به نمایندگی برویم و به طور موثرتری تأثیرات قابل توجهی را دریافت کنیم. از نظر انتقادی ، ما می توانیم نتایج را اندازه گیری کنیم.

۴٫ یک CPM ارزان با موفقیت برابر نیست – رشد تجارت

خرید در مقابل CPM ارزان ، کارآیی هزینه را تضمین می کند ، اما هیچ تضمینی برای دسترسی به مخاطبی که قصد خرید یک محصول ، بارگیری یک برنامه یا مراجعه به نمایندگی را دارد ، ارائه نمی دهد.

با این حال ، اگر ما به نتایج کسب و کار و سایر ارزها نگاه کنیم ، به طور موثرتری به مخاطبان خود خواهیم رسید.

ما امروز می توانیم این کار را با استفاده از داده ها انجام دهیم تا تصمیماتی را که از اشخاص ثالث برای ردیابی ترافیک استفاده می کنند – ردیابی در برابر قابلیت مشاهده و موارد دیگر – انجام دهیم. خرید با مصرف کننده در مرکز و اجازه دادن به قسمت جلو و عقب برای خروج از نتیجه ، قدرت آدرس پذیری را اثبات می کند.

یک دیدگاه قدیمی نشان می دهد که رتبه های تلویزیونی تکه تکه شده و روند نزولی دارد. یک دیدگاه مدرن می گوید مصرف کنندگان توانمند شده اند و از طریق کانال های توزیع محتوا جدید در حال تماشا هستند

بیشتر از همیشه تلویزیون برخورد محتوا ، توزیع ، داده و فناوری به خریداران این فرصت را داده است که بازار را تغییر دهند.

ما می توانیم تبلیغات هدفمند را در محتوای مناسب به مشتری درگیر ارائه دهیم و از آنجا می توانیم میزان عملکرد این تبلیغات را بسنجیم.

true
برچسب ها :
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true