تبلیغات دیجیتال بالاترین رشد سالانه دو رقمی را در 5 سال گذشته ثبت کرده است - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
تبلیغات دیجیتال بالاترین رشد سالانه دو رقمی را در ۵ سال گذشته ثبت کرده است

IAB:
نتایج FY21 همه جنبه های بازاریابی دیجیتال را نشان می دهد که هزینه ها دوبرابر افزایش یافته است

بخش تبلیغات دیجیتالی استرالیا بالاترین رشد سالانه دو رقمی خود را در پنج سال گذشته در مواجهه با همه گیری همه گیر COVID-19 ثبت کرده است و بیش از ۱۱ میلیارد دلار از کل هزینه های سال مالی سال مالی مالی جاری را به خود اختصاص داده است.

بر اساس آخرین ارقام هزینه تبلیغات دیجیتال استرالیا و PwC ، بخش بازاریابی دیجیتال استرالیا ۲۴٫۲ درصد رشد سالانه را گزارش کرده است که در ۱۲ ماه تا ۳۰ ژوئن به ۱۱٫۴ میلیارد دلار رسیده است. مجموع ۳۸٫۸٫۸ تبلیغات ویدیویی به میزان ۲٫۴ میلیارد دلار افزایش یافته است ، در حالی که نمایش کلی آن ۲۹٫۷ درصد به ۴٫۴ میلیارد دلار رسیده است.

همه انواع تبلیغات دیجیتالی طی دوازده ماه رشد دو رقمی را گزارش کردند.

جستجو و فهرست راهنمایی ها ۲۲٫۳ درصد افزایش به ۵٫۱ میلیارد دلار کل هزینه در سال ، در حالی که طبقه بندی افزایش ۱۷٫۴ درصد به ۱٫۹ میلیارد دلار افزایش یافته است. موبایل با ۲۴٫۱ درصد رشد سالانه به ۶٫۱ میلیارد دلار رسید.

خرده فروشی بزرگترین بخش هزینه را نشان داد و ۱۶ درصد از کل تبلیغات نمایشی را به خود اختصاص داد. این میزان از سهم ۱۱٫۴ درصدی در سال مالی مالی ۲۰ افزایش یافته است و توسط شرکت های سنتی و شرکت های خالص هدایت شده است. FMCG و فناوری نیز به ترتیب به ۷٫۲ و ۶٫۴ درصد افزایش یافته است. امور مالی ثابت ماند و هر دو خودرو و مسافرت نسبت به سال گذشته کاهش یافت.

در سراسر جهان ، معاملات برنامه ای همچنان در حال افزایش است و سهم خود را از ۴۱ درصد به ۴۳ درصد در سال مالی ۲۱ افزایش می دهد. مابقی یا از طریق نمایندگی (۴۱ درصد) یا مستقیم (۱۶ درصد) خریداری شده است.

IAB/PwC با اشاره به تأثیر همه گیری بر الگوهای مصرف رسانه ها ، هزینه های تلویزیونی متصل را افزایش داد و نسبت هزینه های ویدیویی در این سال مالی ۹ تا ۴۷ درصد افزایش یافت. در مقابل ، دسکتاپ از ۳۶ درصد به ۳۲ درصد و تلفن همراه از ۲۶ درصد به ۲۱ درصد کاهش یافته است.

به طور خاص در سه ماهه ژوئن ۲۰۲۱ ، تبلیغات آنلاین به ۳٫۲۷ میلیارد دلار رسید که ۶۰٫۵ درصد نسبت به سه ماهه سال گذشته جهش داشت ، که تأثیر قابل توجهی از ورود کووید ۱۹ بر سهام استرالیا داشت. این همچنین ۱۳٫۴ درصد رشد را در سه ماهه سوم نشان می دهد. IAB این امر را به این واقعیت نسبت داد که استرالیا در این مدت برای سفر ، مهمان نوازی و خرده فروشی باز بوده است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true