مراسم جایزه کتاب ملی آمریکا به صورت فیزیکی در شهر نیویورک - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
مراسم جایزه کتاب ملی آمریکا به صورت فیزیکی در شهر نیویورک

بنیاد کتاب ملی آمریکا برگزارکننده جایزه ملی کتاب این کشور اعلام کرده است که قصد دارد امسال مراسم اعطای جوایز خود را در تاریخ ۱۷ نوامبر به صورت فیزیکی برگزار کند.

به گزارش  پابلیشینگ پرسپکتیو، بنیاد کتاب ملی آمریکا برگزارکننده جایزه ملی کتاب این کشور اعلام کرده است که قصد دارد امسال مراسم اعطای جوایز خود را در تاریخ ۱۷ نوامبر به صورت فیزیکی برگزار کند.

جایزه ملی کتاب مجموعه‌ای از جایزه های سالانه ادبی در ایالات متحده آمریکا است. در مراسم نهایی جایزه ملی کتاب که هر سال در ماه نوامبر برگزار می‌گردد، بنیاد جایزه ملی کتاب، جایزه ملی کتاب و دو جایزه دستاورد یک عمر را به نویسندگان اهدا می‌کند.

جایزه ملی کتاب در سال ۱۹۳۶ به دست انجمن کتاب‌فروشان آمریکا بنیاد نهاده شد، این جایزه در طی سالهای جنگ جهانی دوم به کسی اهدا نگردید، این جایزه در سال ۱۹۵۰ توسط سه سازمان فعال در صنعت کتاب مجدداً احیاء شد. نویسندگان و ناشران غیرآمریکایی پیش از جنگ واجد شرایط دریافت جایزه بودند؛ ولی در حال حاضر جایزه به نویسندگان آمریکایی برای کتاب‌هایی اهدا می‌شود که در سال اهدای جایزه در آمریکا منتشر شده باشند.

سال گذشته مراسم اعطای جوایز کتاب ملی آمریکا به صورت دیجیتالی برگزار شد ولی مسئولان می‌گویند مراسم مجازی امسال نیز برگزار می‌شود؛ اما سعی شده مراسمی سنتی مثل سال‌های قبل از کرونا در شهر نیویورک برگزار شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true