افزایش ارزش زباله های پلاستیکی با بسته بندی دیجیتالی - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
افزایش ارزش زباله های پلاستیکی با بسته بندی دیجیتالی

PragmatIC Semiconductor توسعه دهنده لوازم الکترونیکی انعطاف پذیر  اعلام کرده است که در حال کار بر روی پروژه نوآور ساخت باهوشتری در انگلستان است.

این شرکت برای افزایش کیفیت بازیافت پلاستیک در پروژه ، با کد SORT ‑ IT ، را برای تسهیل ردیابی و تفکیک زباله های بسته بندی در تأسیسات بازیابی مواد (MRF) ، به بسته بندی شناسه های دیجیتالی منحصر به فردی داده می شود.

 

تولیدکنندگان بسته بندی مواد غذایی و نوشیدنی در تلاش هستند تا کیفیت بازیافت مواد غذایی PET (FGPET) با کیفیت بالا را تامین کنند تا به اهداف قانونی خود برای محتوای بازیافتی برسند.

این امر به این دلیل است که حتی در کشورهایی با زیرساخت های بازیافت خوب ، مانند انگلستان ، که در آن برنامه های بازیافت خانگی در حال حاضر حدود ۴۵ درصد از زباله های شهری را جذب می کنند، هنوز هم کافی نیست.

طبیعت ترکیبی مواد بازیابی شده ، تفکیک FGPET از پلاستیک های دیگر این امر در بهترین حالت منجر به نازل شدن FGPET ارزشمند ، اغلب به فیبر می شود.

یا در بدترین حالت ، از دست دادن آن در محل دفن زباله.

با تقاضای پیش بینی شده برای rFGPET (بازیافت شده FGPET) که از عرضه کنونی فراتر رفته است ، ، SORT-IT یکی از ابتکارات متعددی برای افزایش جذب این مواد است و در صورت موفقیت آمیز بودن این امر می تواند به MRF ( ردیابی و تفکیک زباله های بسته بندی در تأسیسات بازیابی مواد ) منجر شود که بتوانند خروجی پلاستیک خود را درجه بندی کرده و بسته های مختلف را به طور موثر قیمت گذاری کنند.

اسکات وایت ، مدیر عامل شرکت PragmatIC Semiconductor درباره این بسته بندی با شناسه های دیجیتالی می گوید:

“ما هیجان زده هستیم که پروژه دیگری را هدایت کنیم که از فناوری ما برای تأثیر مثبت و پایدار بر پایداری منابع سیاره ما استفاده خواهد کرد.” “مشکل این است که می بینیم وسایل الکترونیکی تعبیه شده می تواند در چندین مرحله در طول عمر بسته فعال شود و بخشی از پازل را در هر مرحله حل کند.”

به عنوان بخشی از پروژه ، PragmatIC با طیف وسیعی از شرکت ها در اکوسیستم همکاری می کند که معتقدند برچسب های هوشمند امکانات جالبی در مرتب سازی ارائه می دهند.

این امکان سنجی یک نقطه اثبات بسیار مورد نیاز برای مرتب سازی بازگشت سرمایه (ROI) با استفاده از RFID را فراهم می کند.با داده های به دست آمده ما انتظار داریم بتوانیم این پروژه را در مقیاس بزرگتر با شرکای خود در سال ۲۰۲۲ پیش ببریم.”

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true