رشد و تغییر بازار جهانی بسته بندی - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
رشد و تغییر بازار جهانی بسته بندی

صنعت بسته بندی آسپتیک با تقاضای راحتی و غذاهای فرآوری شده رشد می کند
گزارش بازار جهانی بسته بندی آسپتیک شرکت تحقیقات تجاری ۲۰۲۱: رشد و تغییر COVID-19

لندن ، بزرگتر لندن ، انگلستان ، ۲۰ ژوئیه ۲۰۲۱ /EINPresswire.com/ – انتظار می رود افزایش تقاضا برای محصولات غذایی راحت با ماندگاری بیشتر و بسته بندی بهداشتی سالم باعث رشد بازار بسته بندی آسپتیک در دوره پیش بینی شود. .

به عنوان مثال ، پیش بینی می شود بازار جهانی تنقلات فرآوری شده از ۹۶٫۹ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۰ به ۱۴۲٫۰ میلیارد دلار تا سال ۲۰۲۵ افزایش یابد. بنابراین ، افزایش تقاضا برای راحتی و غذاهای فرآوری شده باعث رشد بازار بسته بندی آسپتیک می شود.

بازار بسته بندی آسپتیک شامل فروش بسته بندی های آسپتیک توسط نهادها (سازمان ها ، معامله گران انحصاری یا مشارکت ها) است که شامل استریل جداگانه هر دو بسته و محصول قبل از پر شدن ، برای تولید محصولات پایدار در قفسه است که نیازی به تبرید ندارند.

این امر احتمال آلودگی را کاهش داده و محتویات محصول را ایمن تر می کند. محصولات در ظرف استریل یا روکش بسته بندی در محیطی استریل قرار می گیرند. این روش از دمای بسیار بالا برای حفظ شادابی محتویات و در عین حال اطمینان از آلودگی آن به میکروارگانیسم ها استفاده می کند.

گزارش بازار جهانی بسته بندی آسپتیک TBRC بر اساس نوع به کارتن ، کیسه و کیسه ، بطری و قوطی ، آمپول ، سایر موارد ، بر اساس مواد به پلاستیک ، کاغذ و مقوا ، فلز ، شیشه ، چوب ، و کاربرد در غذا ، نوشیدنی ، داروسازی تقسیم می شود. دیگران.

انتظار می رود حجم بازار جهانی بسته بندی آسپتیک از ۵۱٫۴۶ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۰ به ۵۸٫۰۵ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۱ با نرخ رشد مرکب سالانه (CAGR) 12.08 درصد افزایش یابد.

رشد در بازار بسته بندی های آسپتیک عمدتا به دلیل افزایش تقاضا برای بسته بندی های آسپتیک از صنایع مصرفی نهایی مانند داروسازی و غذا و نوشیدنی است.

انتظار می رود بازار در سال ۲۰۲۵ به ۸۳٫۵۱ میلیارد دلار با CAGR 9.52 reach برسد.

آسیا-اقیانوسیه بزرگترین منطقه در بازار بسته بندی آسپتیک در سال ۲۰۲۰ است. انتظار می رود آسیا-اقیانوسیه در دوره پیش بینی سریعتر رشد کند. مناطق تحت پوشش بازار بسته بندی آسپتیک عبارتند از آسیا-اقیانوسیه ، اروپای غربی ، اروپای شرقی ، آمریکای شمالی ، آمریکای جنوبی ، خاورمیانه و آفریقا.

شرکت های اصلی بازار بسته بندی آسپتیک عبارتند از Reynolds Group Holdings Limited ، Amcor Limited ، Tetra Laval International SA ، Greatview Aseptic Packaging Co. Ltd. ، Tetra Pak International SA ، Sig Combibloc AG ، SIG Combiboc Obeikan ، گروه ELOPAK ، Sealed Air Corporation ، DS Smith Plc و UFlex Limited.

گزارش بازار جهانی بسته بندی آسپتیک ۲۰۲۱: رشد و تغییر COVID-19 یکی از مجموعه گزارشهای جدید از شرکت تحقیقات تجاری است که به بررسی اجمالی بازار جهانی بسته بندی های آسپتیک ، پیش بینی اندازه بازار جهانی و رشد بسته بندی آسپتیک برای کل بازار ، بسته بندی آسپتیک جهانی می پردازد.

 

شرکت تحقیقات تجاری یک شرکت تحقیقات بازار و اطلاعات است که در تحقیقات شرکت ، بازار و مصرف کنندگان برتری دارد.

بیش از ۲۰۰ متخصص تحقیق در دفاتر خود در هند ، انگلستان و ایالات متحده و همچنین شبکه ای از محققان آموزش دیده در سطح جهان دارد. دارای مشاوران متخصص در طیف وسیعی از صنایع از جمله تولید ، مراقبت های بهداشتی ، خدمات مالی و فناوری است.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true