anytron any-PACK با بسته بندی انعطاف پذیر به شرکت کره ای کمک می کند - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
anytron any-PACK با بسته بندی انعطاف پذیر به شرکت کره ای کمک می کند

مرکز پردازش کشاورزی می تواند لیبل ها و کیسه ها را با هر بسته چاپ کند و به راحتی داده های متغیر را با نرم افزار اختصاصی وارد و ویرایش کند.

مرکز پردازش محصولات کشاورزی سانچئون سیتی کره در ماه مه سال ۲۰۲۰ افتتاح شد و به دلیل زمان ورود کلی لیبل ها و بسته بندی های انعطاف پذیر ، تجارت قادر به ارائه سفارشات خاص نبود.

این امر مستلزم افزودن anyrron any-PACK است که به مرکز پردازش محصولات کشاورزی Suncheon City اجازه می دهد تا به بسته بندی سفارشی محصولات و سفارشات خرید تمایل داشته باشند. anytron any-PACK با Adobe illustrator اجرا می شود و روند کار را ساده می کند.

مرکز پردازش محصولات کشاورزی گزارش می دهد که مشکلات تولید آن برطرف شده است. طبق گفته این شرکت ، این سیستم مونتاژ پردازش را نمی شکند زیرا حتی می تواند کمترین کار چاپ را برای چاپ لیبل سفارشی و کیسه ای به خود اختصاص دهد.

محلول Anytron any-PACK بسته ای متشکل از any-002 و S / W ، دستگاه لمینیت R2R و پر کننده عمودی برای بسته بندی انعطاف پذیر در صورت تقاضا است. چاپگر لیزری دیجیتال در برابر آب ، دما و سایش مقاوم است.

با استفاده از تونرها و طبل های با ظرفیت بالا می توان کیسه هایی با وضوح بالا را با قیمت های مناسب تولید کرد. به لطف فناوری چاپ تونر LED ، هر بسته می تواند روی کاغذهایی مانند کرافت را چاپ کند بدون اینکه لکه ای ایجاد شود یا جوهر جابجا شود ، به طور کامل یکپارچگی چاپ نهایی را به خطر بیندازد و کیسه های سازگار با محیط زیست ایجاد کند. کیسه های چاپ شده کیفیت خود را برای مدت طولانی حفظ می کنند زیرا ضد آب بودن را افزایش داده و کمتر در معرض تأثیر محیط های خارجی هستند.

مرکز پردازش کشاورزی می گوید: “ما می توانیم لیبل ها و کیسه ها را با هر بسته چاپ کنیم و به راحتی داده های متغیر را با نرم افزار اختصاصی وارد و ویرایش کنیم.”

“بیشتر از همه ، ما فکر می کنیم بزرگترین مزیت این است که تعداد زیادی کشاورز داریم که فقط به چند صد نسخه نیاز دارند و می توانیم بلافاصله آنها را چاپ کنیم.”

از آنجا که مرکز پردازش محصولات کشاورزی سیستم هر بسته را نصب کرده است ، محصولات را در حجم کم به بازار عرضه کرده است و اعضا از اینکه می توانند طرح های مختلف را امتحان کنند خوشحال شده اند. علاوه بر این ، این شرکت به دلیل برون سپاری قادر به حل مشکلات متعدد بود.

و مرکز پردازش محصولات کشاورزی Suncheon City در حال خرید دستگاه جدید anytron با نام any-JET II است که یک چاپگر لیبل دیجیتال و دستگاه برش لیزری برای چاپ لیبل و کیسه است. any-JET II دارای توابع لمینیت ، لیزر نویسی ، و برش است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true