کرونا باز هم زمان نمایشگاه چاپ دیجیتال را تغییر داد - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
کرونا باز هم زمان نمایشگاه چاپ دیجیتال را تغییر داد

نهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی که قرار بود هشتم تا یازدهم تیر ماه۱۴۰۰ برگزار شود به نيمه دوم سال موكول شد.

جلال ذکایی رئیس نهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی با اشاره به تغییر زمان برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد: متاسفانه به‌دلیل شرایط اقتصادی حاکم بر بازار و نگرانی برخی از همکاران از بابت شیوع دوباره بیماری کرونا، با وجود میل باطنی و تمام تلاش‌ها، متاسفانه به‌دلیل نرسیدن تعداد شرکت‌کنندگان به نصاب لازم، امکان برگزاری نمایشگاه فراهم نشد.

وي افزود: امیدوارم با تغییر شرایط و بهبود وضعیت کسب و کار دوباره شاهد برگزاری نمایشگاه و به‌ تبع آن رونق کسب‌و‌کار فعالان اين حوزه باشیم.

ذكايي با بيان اينكه زمان برگزاري نمايشگاه را به نيمه دوم سال موكول كرده‌ايم، توضيح داد: در صورتي كه شرايط مناسب باشد، براي زمان برگزاري نمايشگاه تصميم‌گيري خواهيم كرد.

وي تاكيد كرد: از جمله دلايلي كه شركت‌كنندگان براي عدم حضور داشتند؛ شكننده بودن شرايط كسب و كار بود و از آنجايي كه تمام دستگاه‌ها و ماشين‌ها وارداتي است، متاثر از قيمت ارز بوده و ممكن است با عدم استقبال روبه‌رو شوند.

ذكايي با بيان اينكه متاسفانه فضاي كسب و كار هم در داخل كشور رونق ندارد، گفت: به دنبال اين موضوع خريداران قدرت خريد زيادي ندارند و شركت‌ها هم با وجود اينكه سخت بود اما نتوانستند شركت كنند.

وي همچنين شيوع بيماري كرونا و عدم واكسيناسيون را دليل ديگر شركت‌ها اعلام كرد و يادآور شد: نگراني از شروع پيك جديد كرونا و احتمال سرايت ويروس به واسطه نمايشگاه تصميم گرفتيم نمايشگاه در این تاریخ برگزار نشود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true