برگزیدگان هشتمین همایش کتابت قرآن کریم معرفی شدند - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
برگزیدگان هشتمین همایش کتابت قرآن کریم معرفی شدند

همایش کتابت قرآن کریم با موضوع آیات و سوره‌های قرآن کریم با حضور علاقه‌مندان پیشکسوت، جوان و نوجوان انجمن خوشنویسی ابهر در دوره‌های عالی، ممتاز و فوق ممتاز برگزار شد.

هشتمین همایش كتابت قرآن حكیم و نمایشگاه گروهی خوشنویسی «بهار مهربانی» به مناسبت ماه مبارك رمضان و عید سعید فطر به صورت مجازی در ابهر برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه هشتمین همایش کتابت آیات وحی و نمایشگاه گروهی اعضای انجمن خوشنویسان ابهر در قالب ششمین جشنواره فرهنگی، هنری و قرآنی رمضان سال ١٤٠٠ برگزار شد، تصریح کرد: این همایش به همت انجمن خوشنویسان ابهر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر و کمیته فرهنگی و هنری یادواره ۴۰۰ شهید شهرستان ابهر (کنگره ۳۵۳۵ شهید استان) برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر هدف از برگزاری این همایش را ترویج فرهنگ قرآنی و تولید آثار فاخر خوشنویسی قرآنی عنوان کرد و گفت: از دیگر اهداف این برنامه فرهنگی معرفی هنرمندان انجمن خوشنویسان ابهر و ایجاد رقابت و تشویق بین هنرمندان برای حضور در فعالیت‌های هنری و ادامه مسیر هنری در رشته خوشنویسی بود.

صادقی با توجه به استقبال خوب هنرمندان انجمن خوشنویسی ابهر از همایش قرآنی گفت: این همایش با موضوع آیات و سوره‌های قرآن کریم با حضور ٢٤ نفر از علاقه‌مندان پیشکسوت، جوان و نوجوان انجمن خوشنویسی ابهر در دوره‌های عالی، ممتاز و فوق ممتاز برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر گفت: در پی برگزاری این همایش ٣٣ اثر نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ و ثلث تولید و به صورت نمایشگاه مجازی گروهی از ٢١ اردیبهشت ماه به مدت ٤ روز به نمایش درآمد.

وی افزود: ٢٤ هنرمند به نام‌های موسی نوروزی، حسن زیارتی، رسول کاظمی، یداله بختیاری، محسن عطوفی، حسین بختیاری، احمد رجبی، محمد نوروزخانی، علی ملک، علی اباذری، سولماز نوروزی، ایلناز نوروزی، حمید مجیدی اصغر شهبازی، فرشاد جعفری، محمد عسگری، جواد کاظمی، مهدی محمودی، رحیم دودانگه، سمیه شکری، علی صفری، علی اصغر رحیمی، امیرحسین شیخی، ابوالفضل جباری با ارسال آثار خود در هشتمین همایش کتابت قرآن حکیم شرکت کردند.

وی با بیان اینکه آثار هنرمندان به صورت نمایشگاه مجازی گروهی در كانال تلگرام و صفحه اینستاگرام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر به نمایش درآمد، گفت: قرار است آثار تولید شده در این همایش به صورت کتاب منتشر شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true