چاپ مقالات و یادداشت‌های جرج اورول توسط ناشر انگلیسی - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
چاپ مقالات و یادداشت‌های جرج اورول توسط ناشر انگلیسی

انتشارات رینارد پرس انگلیس اعلام کرده است که به زودی مقالات و یادداشت‌های جرج اورول نویسنده مشهور انگلیسی را درباره سیاست، ادبیات و زبان‌شناسی منتشر خواهد کرد.

به گزارش صنعت پنحم به نقل از ایبنا، انتشارات رینارد پرس انگلیس اعلام کرده است که به زودی مقالات و یادداشت‌های جرج اورول نویسنده مشهور انگلیسی را درباره سیاست، ادبیات و زبان‌شناسی منتشر خواهد کرد.

جرج اورول داستان‌نویس، روزنامه‌نگار ومنتقد ادبی بیشتر برای دو رمان سرشناس و پرفروشش به نام‌های قلعه حیوانات و ۱۹۸۴ مشهور شده است. این دو کتاب بر روی هم بیش از هر دو کتاب دیگری از یک نویسندهٔ قرن بیستمی، فروش داشته‌اند.

اورول صاحب مقالات و یادداشت‌های بسیاری است که تا کنون منتشر نشده است. انتشارات رینارد می‌گوید نویسنده انگلیسی آثار ارزشمند دیگری در حوزه ادبیات و نقد ادبی و همچنین زبان‌شناسی دارد که تاکنون منتشر نشده بود.

انتشارات انگلیسی اعلام کرد از ماه ژانویه به بعد اکثر نوشته‌های اورول از قانون کپی‌رایت خارج شده است. تا پیش از این بنیاد اورول اجازه چاپ مقالات اورول را به هیچ ناشری نمی‌داد. «ویل ددی» رئیس و بنیان‌گذار انتشارات رینارد گفت: جرج اورول مقالات ارزشمندی در حوزه نویسندگی سیاسی دارد که تا کنون مورد غفلت قرار گرفته بود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true