چاپ سه بعدی به کمک دندانپزشکان می رود... - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
چاپ سه بعدی به کمک دندانپزشکان می رود…

الاینر درمانی (aligner therapy) مجموعه ای از وسایل شفاف دندان  که به شکل دندان های بیمار شکل می گیرن، دقیقا همانند ارتودنسی های قدیمی …

Candid ارائه دهنده الاینر درمانی شفاف با فناوری چاپ سه بعدی Carbon

نام تجاری دندانپزشکی دیجیتال Candid، که The Candid Pro “ارتودنسی به عنوان یک سرویس” است، ارائه دهنده ترازوی درمانی شفاف با همکاری Carbon راه اندازی شده است

چاپگر L1 3D Carbon ، مجهز به فناوری Digital Light Synthesis ، برای تولید “مدل های دقیق ، کارآمد و قابل اعتماد” برای ترازهای واضح در سرویس تراز بندی واضح توسط دکتر Candid استفاده می شود.

Candid آنچه را كه بعنوان رويكردي از انتها به انتها براي تركيب تركيب كننده تركيب صحيح توصيف مي كند ، توسعه داده است كه شامل “روش برنامه درمان در انتظار ثبت اختراع و يك پلتفرم تكنولوژي شهودي براي پزشكان است.” کاربران اين خدمات مي توانند از دندان هاي خود در خانه برداشت کنند قبل از اینکه پزشک دندان های آنها را ارزیابی کند و یک کیت صاف کننده دندان که شامل ترازهای واضح است و راهنمایی برای بیمار ارسال می شود ، با یک کیت استارتر یا برای گرفتن اسکن به یک استودیوی Candid مراجعه کنید.

این شرکت سیستم چاپ سه بعدی با شکل بزرگ Carbon را به دلیل ظرفیت تولید “میلیون ها مدل ترازبند کاملاً دقیق و کاملاً سفارشی” به دلیل پیشنهادات خود برای ارائه روش کارآمد و مقیاس پذیر برای ارائه روش ترازبندی واضح ، انتخاب کرد. چاپگر ۳D Carbon’s L1 3D همچنین توسط بیش از دوازده ماده مخصوص دندانپزشکی پشتیبانی می شود که دارای ویژگی هایی مانند شفافیت ، انعطاف پذیری و مقاومت در برابر شکستگی بالا است.

برایان گانی ، معاون ارشد فروش در Candid ، پیشنهاد داد: “هر بیمار به یک سری مدل های کاملاً سفارشی و دقیق برای روند صاف کردن دندان های خود نیاز دارد.” “با استفاده از راه حل تولید L1 ، ما می توانیم میزان تولید را به طور قابل توجهی مقیاس بندی کنیم و با سرعت رکورد تولید کنیم ، در نهایت انتظارات پزشک و بیمار را برآورده می کنیم زیرا آنها پیش بینی شروع درمان واضح خود را دارند. ما مفتخریم که با Carbon همکاری می کنیم ، روند چاپ سه بعدی آن ما را قادر می سازد ردیف های سفارشی را در مقیاس با هزینه ای که برای بیماران مناسب است تولید کنیم. ”

فیل دسیمون ، مدیر ارشد توسعه محصول و توسعه تجارت ، افزود: “ما افتخار همکاری با Candid را داریم تا آنها را قادر به ارائه بهترین تراز كننده های مناسب در بازار در مقیاس ، پزشكان را قادر می سازد تا درمانی مقرون به صرفه و موثر برای بیماران ارائه دهند.” “سیستم تولید L1 Carbon به Candid امکان می دهد تا به طور موثر و قابل اعتماد میلیون ها مدل ترازبندی بسیار دقیق تولید کند و راه حل های اختصاصی برای هر بیمار در مقیاس ارائه دهد.”

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true