با ساختن برنامه های پیشرفت حرفه ای به رشد کارمندان کمک کنید - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
با ساختن برنامه های پیشرفت حرفه ای به رشد کارمندان کمک کنید

بیشتر مدیران می گویند که کارمندان مهمترین سرمایه آنها هستند. اقدامات آنها باید با گفته های آنها مطابقت داشته باشد. مدیران خوب مسئولیت افرادی که برای آنها کار می کنند را بر عهده می گیرند. به کارمندان دستمزد خوبی پرداخت می شود ، با احترام رفتار می شود و برنامه های بهبود حرفه ای فردی دارند.

همه کارمندان باید فرصت رشد داشته باشند. این شامل همه افراد از اپراتورهای کنتور گرفته تا کارمندان پست تا ناظران با عملکرد بالا است. در حالی که دامنه طرح بهبود شخصی برای هر شخص متفاوت است ، اما اجزای آن یکسان است:

بیانیه هدف شخصی

برنامه های دوربرد برای رسیدن به آن هدف
اهداف سال آینده
بررسی منظم پیشرفت

وقت کافی برای کارمندان خود بگذارید تا بیانیه های هدف شخصی خود را بنویسند. همچنین کارکنان هنگام توسعه اهداف باید از عرض وسیعی برخوردار شوند. اهداف نباید محدود به شغل فعلی آنها باشد ، بلکه باید آرزوهای آنها برای آینده را نیز شامل شود. یک هدف ممکن است کوتاه باشد به عنوان “همچنان بهترین اپراتور چاپگر در فروشگاه باشید.” یا این هدف می تواند شامل موارد بزرگتری مانند “تحصیلات تکمیلی من در اجرای قانون شود و به یک سرباز دولتی تبدیل شود”. به یاد داشته باشید ، این هدف کارمند برای خودشان است ، نه اهداف شما برای آنها.

وقت بگذارید و یاد بگیرید که چرا کارمند شما آن هدف شخصی را انتخاب کرده است. شاید آنها در شغل فعلی خود خوشحال باشند و تمایلی به پیشرفت در سازمان ندارند. یا ممکن است آنها از این شغل به عنوان پایه ای برای بخشهای دیگر شرکت استفاده کنند. آنها ممکن است بخواهند در صنعت پستی شغلی داشته باشند ، از طریق رتبه بندی پیشرفت کنند و در نهایت برای شغل شما اقدام کنند. با کارمندان خود صحبت کنید تا انگیزه های اساسی اهداف آنها را درک کنید.

با کارمند خود ، مراحلی را که باید برای رسیدن به اهدافشان بردارند ، ترسیم کنید. نتایج بلند مدت و کوتاه مدت را که باید برای موفقیت بدست آورند ، وارد کنید. اگر آنها می خواهند ناظر شوند ، کلاسهایی را که باید در نظر بگیرند برای در نظر گرفتن چنین موقعیتی ذکر کنید. اگر آنها می خواهند دوره های خارجی را بگذرانند ، اندازه گیری های عملکردی را که باید واجد شرایط بازپرداخت شهریه باشند ، در نظر بگیرید.

این طرح باید شامل اهداف میانی باشد که منجر به هدف آنها شود. به عنوان مثال ، یک کارمند نمی تواند مستقیماً از کارمند به مدیر منتقل شود. آنها ابتدا باید یک اپراتور ارشد ، سپس یک سرپرست و سپس یک مدیر شوند. هر یک از این مراحل به برنامه های فردی برای پیشرفت حرفه ای نیاز دارد.

لیستی از کارهای قابل اندازه گیری را برای ۱۲ ماه آینده بنویسید ، از جمله تاریخ های هدف برای انجام. برنامه های آنها را به نیازهای واحد پیوند دهید. مثلا:

نام: جین اسمیت

شغل: مجری چاپگر جوهر افشان

هدف: در خدمات چاپی یک ناظر شوید

هدف واسطه ای: به اپراتور ارشد چاپ ارتقا دهید

مراحل تکمیل امسال: آموزش متقاطع

وظایف

بررسی های پیشرفت را به صورت فصلی انجام دهید. وظایفی را که با موفقیت انجام شده ستایش کنید. سوال کنید که چرا اقداماتی انجام نشده است؟ تأثیر بلند مدت عملکرد فعلی آنها را در رسیدن به هدفشان توضیح دهید. بپرسید چه کمکی می توانید بکنید. در صورت لزوم ، منابع دیگری مانند منابع انسانی را برای کمک توصیه کنید.

هر سال از کارمندان خود بخواهید اهداف خود را به چالش بکشند. شرایط تغییر می کند و اهداف آنها نیز تغییر خواهد کرد. اطمینان حاصل کنید که اهداف هنوز هم خواسته های آنها را نشان می دهد. خواه هدف اصلاح شده باشد یا تأیید شده ، مراحل بعدی را برای تکمیل مشخص کنید.

همین مراحل را باید با شغل شخصی خود دنبال کنید. بیانیه هدف را تهیه کنید و آن را با رئیس خود به اشتراک بگذارید. اهداف خود را در بررسی عملکرد سالانه خود بگنجانید. مسئولیت رشد شغلی خود را شخصاً بر عهده بگیرید.

کارمندان شما مهمترین سرمایه شما هستند. برای پرورش پرسنل خود وقت بگذارید و به رشد آنها کمک کنید. برنامه های بهبودی حرفه ای جداگانه یک روش عالی برای کمک به این رشد است.

ورودی این قطعه توسط لوئیس ریتاروسی ، رئیس High Rock Strategies ارائه شده است:

لوئیس ریتاروسی ، رئیس شرکت High Rock Strategies ، یک شرکت مشاوره ای متمرکز بر استراتژی های فروش و بازاریابی و رشد تجارت شرکت های چاپ ، پست و ارتباطات است. لوییس با مهارت هایی در زمینه استراتژی تجارت ، روند فروش ، آموزش فروش ، بازاریابی ، اجرای نرم افزار ، تبدیل جوهر افشان و بهینه سازی گردش کار ، به مشتریان خود مجموعه مهارت های متقابل عملکردی و تفکر استراتژیک می دهد. Lois مشتریان را قادر ساخته است تا محصولات و خدمات جدید را با استراتژی های فروش و بازاریابی یکپارچه با موفقیت راه اندازی کنند و تیم های فروش را قادر می سازد تا به طور موثر برنده مشاغل جدید شوند. می توانید از طریق lritarossi@highrockstrategies.com به لوییس برسید.

true
true
true
true
  1. سارا کاظمی

    بنظرم همه نمیتونن رشد کنن و این یه واقعیته، امکان رشد همه افراد وجود نداره، و با توجه به اینکه سیستم اداری و رشد سازمانی با رابطه افراد با مدیرانشان رابطه مستقیم داره عدالت سازمانی در بیشتر موارد رعایت نمیشود. تئوری هایی که به مدیران آموزش داده میشه هم هیچ تاثیری ندارد چرا که تو محیطی رشد کردند که با تئوری ها هماهنگ نیست

  2. سامان شتایی

    درسته پیشرفت هم شانس میخواد هم پارتی، ولی دانش تخصصی هم یکی از ارکان مهمه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true