کتاب «تعلیم خط» به چاپ پانزدهم رسید - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
کتاب «تعلیم خط» به چاپ پانزدهم رسید

چاپ پانزدهم کتاب «تعلیم خط» تألیف حبیب‌الله فضائلی از سوی انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد.

به گزارش صنعت پنجم به نقل از ایبنا به نقل از روابط‌عمومی انتشارات سروش؛ کتاب «تعلیم خط» از جمله کتاب‌هایی است که اگرچه دایره‌المعارف نیستند ولی حاوی اطلاعات همه‌جانبه دربارۀ موضوعی خاص‌اند و دایره‌المعارفی‌اند.

فضائلی در این کتاب دستنامه‌ای در تعلیم خوشنویسی تدوین کرده است که هم اسلوب تألیف در روزگار معاصر را دارد و هم رنگ‌وبو و حال‌وهوای کتاب‌های سنتی فرهنگ ایرانی را. این کتاب حروف‌چینی سربی یا رایانه‌ای نشده و سراسر به خط خوش نوشته شده است.

از مراحل و درجات خوشنویسی و ابزارها و قواعد کلی و قواعد ویژۀ هر خط ( ثلث، نسخ، نستعلیق، شکسته ) تا مقایسۀ خطوط و دستور املای فارسی و انواع کاغذ و مرکب و رنگ‌های دیگر. به اینها باید مقدمه و مؤخرۀ مؤلف را هم افزود که در آنها از کلیات هنر خوشنویسی و شرافت و آداب نویسندگی و هنر در ادبیات و تعریف هنر و شرافت و فضیلت سرمشق و توضیحات و صحبت با استادان معاصر خط و نقاشی و قطعات مختلف یافت می‌شود.

چاپ پانزدهم این اثر در ۵۱۲ صفحۀ خشتی، شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و با قیمت صدهزارتومان توسط انتشارات سروش در اختیار علاقمندان به مباحث این حوزه قرار گرفته است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند از طریق فروشگاه با شمارۀ ۸۸۳۱۰۶۱۰ و یا فروشگاه اینترنتی با شمارۀ ۶۶۴۱۵۴۰۱ تماس حاصل نمایند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true