رتبه اول تراپل در چاپ دیجیتال - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
رتبه اول تراپل در چاپ دیجیتال

Trupal با خرید چاپ EFI Nozomi C18000 Plus جدید ، در آمریکای لاتین با فناوری چاپ راه دیجیتال رتبه اول را کسب می کند
شرکت پرو در تولید بسته بندی از تنوع ، گرافیک با کیفیت و سرعت بالایی برخوردار است

اخبار چاپ - اخبار چاپ دیجیتال - اخبار صنعت چاپ- چاپ دیجیتال- چاپ لارج فرمت - اخبار تبلیغات - اخبار چاپ و تبلیغات

 

به منظور مدرن سازی قابلیت های گرافیکی خود با استفاده از تجهیزات کارآمدتر و اطمینان از بالاترین سطح رقابت ، تجارت بسته بندی پروی Trupal اخیراً EFI Nozomi C18000 Plus را خریداری کرده است ، یک چاپگر صنعتی دیجیتال موج دار با تحویل مستقیم و تک پاس مستقیم چاپ جوهر افشان روی صفحه ، از Electronics For Imaging، Inc. قابلیت انعطاف پذیری ، کیفیت بالا گرافیک و سرعت ارائه شده توسط این فناوری ، به Trupal این امکان را می دهد تا تولید بسته بندی های راه راه راه خود را برای صادرات میوه های تازه تنظیم کند.

این شرکت با دفتر مرکزی در لیما اولین کسی است که در آمریکای لاتین فناوری Nozomi را نصب می کند ، که راه حل اصلی چاپ جوهر افشان تک گذر صنعت بسته بندی راه راه است. Trupal همچنین یکی از اولین در جهان است که مدل تازه معرفی شده Nozomi C18000 Plus را نصب می کند ، که طیف وسیعی از بهره وری پیشرفته و بهبود گردش کار را ارائه می دهد.

با بیش از ۵۰ سال تجربه و ۱۵۰۰ کارمند ، Trupal یکی از رهبران راه حل های بسته بندی سخت و انعطاف پذیر است. تولیدات این شرکت از مراحل تولید کاغذ گرفته تا تولید بسته بندی نهایی ، کل فرآیند را پوشش می دهد و هر محصول برای هر مشتری منحصر به فرد است.

اخبار چاپ - اخبار چاپ دیجیتال - اخبار صنعت چاپ- چاپ دیجیتال- چاپ لارج فرمت - اخبار تبلیغات - اخبار چاپ و تبلیغات

 

با خرید EFI Nozomi C18000 Plus ، Trupal امیدوار است که قابلیت انعطاف پذیری نمونه کارهای خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. “یکی از جنبه های تجهیزات که توجه ما را به خود جلب کرد تنوع رنگ موجود بود. با سرعت بالا ، هدف ما دستیابی به ROI 25 تا ۳۵٪ است. “گفت: Leandro Mariátegui Cáceres ، مدیر کل Trupal.

ماریاتگی به طور خاص در مکالمات با EFI و با کاربران Nozomi درباره چاپگر تحت تأثیر قرار گرفت. وی گفت: “EFI با نصب های فراوان در سراسر جهان رهبر بازار است و دانش زیادی برای به اشتراک گذاشتن با مشتریان خود دارد.” “این به ما امنیت کامل می دهد.”

در طی همه گیری ، در سراسر جهان میزان قابل توجهی در تولید ثبت شده توسط کاربران Nozomi افزایش یافته است. ایواندرو ماتئوچی ، مدیر کل و معاون رئیس مصالح ساختمانی ، گفت:

“کاربران نوزومی به طور متوسط ​​۴۱ درصد افزایش در تولید نسبت به سال گذشته را در چاپگرهای خود ثبت کرده اند ، این رقم پنج برابر بیشتر از رشد کلی ۸ درصدی کاربران است.” بسته بندی ، EFI. “ما امیدواریم که بتوانیم به Trupal کمک کنیم – یک رهبر واقعی در زمینه نوآوری در بسته بندی آمریکای لاتین – با بهره وری با کیفیت بالا که EFI Nozomi C18000 Plus ارائه می دهد ، از روند رشد دیجیتال بهره مند شود.”

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true