شرایط قرنطینه و استفاده از اینترنت 5G - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
شرایط قرنطینه و استفاده از اینترنت ۵G

گزارش جدیدی از اریکسون سوئدی مخابرات سوئدی که این هفته منتشر کرد ، در حالی که همه گیری ها همچنان تعاملات بیشتر مصرف کنندگان را به حوزه مجازی سوق می دهد ، واقعیت افزوده می تواند به یکی از موارد استفاده جدید برای شبکه های جدید ۵G تبدیل شود.

این گزارش بررسی کرد که چگونه شرایط قرنطینه بر انتظارات برای ایجاد بازارهای نسل جدید سرویس تلفن همراه تأثیر گذاشته است ، از جمله گسترش علاقه به واقعیت ترکیبی ، جریان ویدئویی پیشرفته و بازی های ابری. تا سال ۲۰۳۰ ، نویسندگان گزارش انتظار دارند که AR ، به ویژه نیمی از کل درآمد حاصل از قالب های ویدئویی همه جانبه را به خود اختصاص دهد ، دسته ای که شامل هر رسانه ویدیویی با عنصر تعاملی می شود.

نویسنده گزارش و رئیس ConsumerLab اریکسون گفت: “هنگامی که ما شروع به بررسی موارد استفاده کردیم ، برخی از موارد استفاده که در آن زمان بسیار مهیج به نظر می رسید – در ماه مه سال ۲۰۱۹ – اکنون با توجه به همه گیری بسیار مهم تر هستند ،” تقسیم جاسمیت سینگ ستی. “موارد استفاده از اینترنت ۵G بسیار جذاب تر و جالب تر هستند و در مورد چگونگی تجربه یک تجربه در محل و تبدیل آن به یک تجربه دیجیتال هستند.”

همچنین نشان داد که آگاهی مصرف کنندگان اصلی جریان اینترنت  ۵G در ماه های ۲۰ سال از آغاز شیوع Covid-19 در ایالات متحده حدود ۲۰٪ افزایش یافته است. در عین حال ، مشکلات مالی ناشی از ویروس حق بیمه مورد نظر پاسخ دهندگان را کاهش می دهد پرداخت هزینه خدمات جدید از ۲۰٪ به ۱۰٪ کاهش یافته است.

اخبار اینترنت - فروش آنلاین - فروش اینترنتی - کسب و کار اینترنتی - کسب و کار آنلاین

سینگ ستی گفت که عدم اطمینان مصرف کننده در مورد هزینه های ۵G ، ایجاد موارد استفاده مانند واقعیت مختلط و بازی که باعث جذابیت آن می شود ، برای حامل ها بسیار مهم تر است.

سینگ ستی گفت: “مهمتر است كه ارائه دهندگان خدمات در مورد ایجاد تجارب جدید در مصرف كننده بسیار پیشگام تر باشند ، كه می تواند مصرف كنندگان را در مورد ارزش ۵G متقاعد كند.” “و این همان چیزی است که ما واقعاً بدنبال آن هستیم و از ارائه دهندگان خدمات می خواهیم که انجام دهند این است که با ۵G بسیار پیشگام تر عمل کنند.”

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true