چرخه های فروش کوتاه و نگرانی ناشر استوک در سال 2021 - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
چرخه های فروش کوتاه و نگرانی ناشر استوک در سال ۲۰۲۱

چرخه های فروش کوتاه و بندهای لغو نگرانی ناشر استوک در سال ۲۰۲۱
شرکت های رسانه ای باید بدون اینکه از نظر اقتصادی آسیب پذیر باشند ، انعطاف پذیر باشند

در حالی که تعدادی از ناشران دیجیتال از پایان سال لذت فراوان می برند ، چرخه فروش کوتاه مدت ، بی ثباتی بازار و اصرار مشتریانی که به دنبال لغو شرایط هستند ، به معنای این است که اوایل سال آینده تعداد بسیار کمتری کتاب در دست چاپ است.

طبق گفته ۵ مدیر ارشد فروش، که برای این ماجرا مصاحبه کرده اند ، این باعث ایجاد مشکل شده است ، زیرا همه آنها به شرط ناشناس ماندن صحبت کرده اند زیرا برخی از آنچه که آنها به اشتراک گذاشته اند به طور عمومی شناخته نشده است.

برای یک ناشر جهانی ، درآمد نیمه دوم سال ۲۰۲۰ نسبت به سال گذشته ۲۲ درصد افزایش یافته و معاملات بیشتری نیز برای بسته شدن وجود دارد. از نظر هر استانداردی این بالا است. با توجه به اینكه بیشتر اروپا و آمریكا برای موج دوم Covid-19 تلاش می كنند ، اوایل سال آینده وضعیت درآمد هنوز برای اطمینان مشخص نیست و CRO محتاطانه بیش از حد سرسخت است.

کتاب های دیجیتالی - نشر دیجیتالی - چاپ و تبلیغات، صنعت بسته بندی- مارکتینگ، کسب و کار، بازاریابی - تبلت

آنها گفتند: “همه چیز بعدا اتفاق می افتد ، مطمئناً” “ما در موقعیت مثبتی هستیم ، ”

دو تن دیگر از مدیران رسانه های دیجیتال مستقر در ایالات متحده گفتند که درآمد حاصل از سه ماه آخر سال ۲۰۲۰ کتاب ها را متعادل می کند و مشکلات متحرکی را که بین مارس و مه متحمل شده اند جبران می کند. با این حال ، آنها همچنین نگران بودند که هنوز حرکت پایدار نباشد ، زیرا کشور با همه گیری و جریان وجوه نقدی دست و پنجه نرم می کند تا پایان ماه مارس سال آینده به یک نگرانی تبدیل شود.

سه ماه آخر سال اغلب بهترین عملکرد فروش کتاب است زیرا بازاریاب ها به همان اندازه که می توانند بودجه خود را خرج می کنند تا در سال بعد همراه با کمپین های تعطیلات پر زرق و برق تبخیر نشوند. امسال تقاضای فروختن ، یک دوره خرید طولانی باعث برکت درآمد تبلیغات ناشر شده است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true