بخش جدیدی برای افزایش اشتراک - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
بخش جدیدی برای افزایش اشتراک

انتشارات Are Media یک بخش تخصصی مشتری برای ایجاد مشارکت خرده فروشی ، اشتراک و رشد فروش ایجاد کرده است ، که ریاست آن را Sally Eagle انجام می دهد.

تیم جدید قصد دارد “مشتریانی را به صف اول” تجارت برساند که اخیراً پس از فروش به مرکوری پایتخت از Bauer Media تغییر نام یافت.

با هدایت ایگل ، که از سمت قبلی خود به عنوان مدیر کل گروه مواد غذایی به سمت مدیر مشتری منصوب شده است ، تیم بر روی تعامل قوی تر با شرکای خرده فروشی ، توسعه کانال های اشتراک و گسترش استراتژی بازاریابی مصرف کننده خود تمرکز خواهد کرد.

انتشارات آر مدیا - اخبار انتشارات - اخبار نشر - اخبار چاپ و نشر - اخبار چاپ و تبلیغات - اخبار چاپ - اخبار ناشر خارجی

ایگل می گوید: “مشتریان ما ، هم مشترکان و هم کسانی که مجلات ما را در فروشگاه های خرده فروشی خریداری می کنند ، برای موفقیت مداوم Are Media بسیار مهم هستند.”

“بنابراین مهم است که ما با تعامل موثر با خرده فروشان و اطمینان از رویکرد بازاریابی استراتژیک پایان به پایان ، همچنان به تکامل خود ادامه دهیم و مجموعه مارک های خود را در محیط خرده فروشی هدایت کنیم.”

آری مدیا انتظار دارد سال آینده تقریباً ۸۰ میلیون مجله توزیع کند و تیم جدید مشتری وظیفه رشد کانال های مستقیم مصرف کنندگان از جمله مگ شاپ و همچنین ایجاد روابط نزدیک با سوپرمارکت ها و روزنامه فروشی ها را در سراسر کشور بر عهده دارد.

پس از اعلام در Are Media’s Showcase که قرار است سال آینده سرمایه گذاری در بازاریابی سه برابر شود ، بخش جدید مشتری همچنین بر خرده فروشی ، اشتراک و بازاریابی مصرف کننده نظارت خواهد کرد که در یک رویکرد همسو تر جمع شده اند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true