هم افزایی بین حوزه هنری و سازمان تبلیغات - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
هم افزایی بین حوزه هنری و سازمان تبلیغات

هم افزایی بین حوزه هنری و سازمان تبلیغات یک اصل مهم است

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی بر هم افزایی هر چه بیشتر حوزه هنری و سازمان تبلیغات به عنوان یک اصل مهم تاکید کرد.

به گزارش صنعت پنجم به نقل از مهر ، محمد روح الامینی ظهر سه شنبه در جریان سفر به استان مرکزی در دیدار با مدیر کل حوزه هنری استان در اراک، اظهار کرد: هم افزایی بین مجموعه حوزه هنری و سازمان تبلیغات باید پررنگ تر از گذشته باشد.
وی ادامه داد: مهم تر از اقدامات زیر بنایی در هر مجموعه ای، همکاری افراد و تدوین برنامه های مشترک است که باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی افزود: حوزه هنری در بحث هنر و با توجه به دغدغه های فرهنگی و دینی که دارد، می تواند در بسیاری از فعالیت های فرهنگی و تبلیغی از ظرفیت سازمان تبلیغات اسلامی استفاده کند.

یکی از دغدغه های جدی حوزه هنری ایجاد رغبت است

رئیس حوزه هنری استان مرکزی نیز در این دیدار اظهار کرد: نزدیک به ۲۲ سال از فعالیت حوزه هنری استان می گذرد.

رضا میرزایی افزود: در این سال ها تلاش شده است که سطح تولیدات هنری و فرهنگی ارتقا پیدا کند تا برای مردم استان و جامعه مخاطب رغبت مصرف این تولیدات به وجود آید.

وی گفت: یکی از دغدغه های جدی حوزه هنری ایجاد رغبت مصرف تولیدات هنری و فرهنگی برای جامعه مخاطب است زیرا شاهد هستیم گاهی در این حوزه ها محصولاتی تولید و توزیع شده است اما مطالعه و مصرف نمی شود بنابراین پاشنه آشیل در حوزه هنری، توجه به مصرف این تولیدات است.

رئیس حوزه هنری استان مرکزی بیان کرد: حوزه هنری استان تلاش کرده است که آثار را به مخاطبان خود ارائه کند که علاوه بر جنبه هنری مورد پسند مخاطب هم واقع شود. به طور مثال پوسترهای نفیسی توسط همکاران ما تهیه شده است که بسیاری از مخاطبان از آن به خوبی استقبال کردند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true