true
برندهای رستوران CMO FERNANDO MADADO بین المللی در زمینه بازاریابی در طول COVID-19
در این قسمت زنده ، گزارشگر Ad Age ، جسیکا وول با مدیر رستوران برند Brands International Fernando Machado در مورد چگونگی کار او و تیم های بازاریابی در سه زنجیره شرکتش – برگر کینگ ، پاپیس و تیم هورتونز – از راه دور صحبت می کند.
ماچادو در موقعیت منحصر به فردی قرار دارد تا ببیند چگونه رستوران ها در سرتاسر جهان در حال کنترل همه گیر کروناویروس هستند. در ایالات متحده آمریکا ، زنجیره های فست فود به مدلهای مختلف رانندگی ، حمل و حمل و تحویل منتقل شده اند.
زنجیرهایی از جمله Burger King و Popeyes با کمپین های جدیدی روبرو هستند که هدف آنها یادآوری خوراک ها برای تجارت آزاد است ، در حالی که به اولین پاسخ دهندگان و جوامع نیازمند نیز باز می گردد. در برخی دیگر از نقاط جهان ، رستوران برندهای بین المللی و برخی دیگر مجبور شده اند به طور کامل بسته شوند.
با پیوستن به ما از میامی ، Machado C CMO با نام تجاری Ad Age of CMO – نظرات خود را در مورد تبلیغات کروناویسی که او در سراسر صنعت می بیند به اشتراک خواهد گذاشت ، عدم تجمعات مانند کن برای جامعه تبلیغاتی به چه معنی است ، و چگونگی ادامه کار تیم ها در سه زنجیره.
true
true
https://sanatpanjom.ir/?p=5186
true
true