- 25 فرو 1399
- اخبار , روابط عمومی
- ایمیل
- پرینت
true
true
false
false
false
true
true
false
true
با ظهور تثیرگذاران یوتیوب و اینستاگرام، شرکت های برتر روابطعمومی، دپارتمان های دیجیتالی تشکیل داده اند و با تولیدکنندگان برتر مانند دیوید دوبریک و اما شمبرلین کار می کنند.
به گزارش شارا، Business Insider در حال شناخت آژانس های روابط عمومی پیشرو در صنعت تاثیرگذاران و تولید کنندگانی است که در نحوه واکنش به حوادث خبری و کمک به مشتریان در ترند شدن، برجسته اند.
ما این ۱۴ بازیکن قدرتمند را بر اساس ویژگی هایی چون نقش، مسئولیت ها و تاثیرشان بر مشتریان و فضای اثرگذاری انتخاب کرده ایم.
درباره دیوید دوبریک، این تولید کننده در اینترنت بیشتر از همه صحبت می شود. او تسلا و لامبورگینی جایزه داده و هواداران خود را با جاستین بیبر شگفت زده کرده است.
دوبریک تولید کننده ای است که تنها در یوتیوب ۱۶ میلیون دنبال کننده دارد. اما حتی خارج از یوتیوب هم چهره محبوبی است.
دوبریک در مصاحبه های برجسته ای مانند The Tonight Show با اجرای جیمی فلن و Live with Kelly & Ryan شرکت کرده است. در سال ۲۰۱۹، دوبریک در کنار سلبریتی های سنتی، برنامه Teen Choice Awards را جرا کرد و برنامه American Music Awards را ارائه داد.
ستاره های دیجیتال مانند دوبریک برای اینکه بتوانند به رسانه های سنتی راه یابند اغلب به شرکت های روابط عمومی روی می آورند.
در مورد دوبریک، این فرصت ها قطعی بودند چون او با روزنامه نگارش، مگان اسمیت که متصدی رسیدگی به حساب مشتری ها در Metro Public Relations است کار می کرد. اسمیت به مشتریان دیجیتالش کمک می کند که از طریق تولیدات چاپی و دیجیتال آگاهی مردم از برند خود را افزایش دهند.
۱۴ نماینده روابط عمومی به ترتیب حروف الفبا:
Advantage PR — Laura Ackermann
Align PR — Nicole Perez-Krueger
Align PR — Alec Huerta
Cait Bailey
Paul Samaha
Foundation — Kelly Fobar Davis and Jenny Lin
GdR PR — Gabriel del Rio
Metro PR — Alexandra Duff
Metro PR — Megan Smith
Metro PR — Tommy Fortmann
Motiv PR — Kat Jones
Rogers & Cowan PMK — Jennifer Abel
Sunshine Sachs — Paul Panday
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
true
true
https://sanatpanjom.ir/?p=5017
true
true