نمایشگاه صنعتی VIMF چاپ و طراحی سه بعدی در ویتنام - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
نمایشگاه صنعتی VIMF  چاپ و طراحی سه بعدی در ویتنام

VIMF پلت فرم ایده آل برای تولید کنندگان و تامین کنندگان بین المللی / محلی برای راه اندازی محصولات جدید، ملاقات با مشتریان هدف، انتصاب عوامل و توزیع کنندگان، تولید نمایندگان کسب و کار جدید و بازدید کنندگان، دولت است.

مقامات، انجمن های صنعتی، کنسولگری های تجاری بین المللی و ایجاد شبکه های تجاری. VIMF در بازدیدکنندگان از تولید، قرارداد قرارداد، خدمات مهندسی، سازندگان ماشین، سازندگان سیستم و تامین کنندگان تجهیزات صنعتی هدف قرار می گیرد و یکی از بزرگترین صنایع در وین دوی نانگ، Ho Chi Minh، Dong Nai و صنایع اطراف آن را پوشش می دهد.

علاوه بر کنفرانس بین المللی، یک برنامه کامل از سمینارهای فنی در کنار نمایشگاه برگزار خواهد شد. این یک پلت فرم ارزشمند برای بحث در مورد روند اصلی و مسائل موضوع در تولید متصل، صنعت ۴٫۰،  چاپ و طراحی سه بعدی ، لجستیک و دست زدن، سیستم روباتیک و دید و metrology، بینش بازار و جدیدترین فن آوری ارائه می دهد. VIMF در مرکز بین المللی کنوانسیون و نمایشگاه Binh Duong، ۱ Hang Vuong Avenue، بخش Phu Chan، Thu Dau Mot City، استان Binh Duong برگزار می شود.

VIMF نمایشگاه صنعتی و صنعتی ویتنام در ۳ روز از چهارشنبه، ۱۲ ژوئن تا جمعه، ۱۴ ژوئن ۲۰۱۹ در ویتنام همزمان با فستیوال چاپ سه بعدی برگزار خواهد شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true