هفتمین نمایشگاه کاغذ و مقوا برگزار خواهد شد - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
هفتمین نمایشگاه کاغذ و مقوا برگزار خواهد شد

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ و مقوا با رویکرد مشارکت حداکثری شرکت‌های داخلی و خارجی در زنجیره سلولزی برگزار خواهد شد.

به گزارش صنعت پنجم به نقل از چاپ و تبلیغات آنلاین؛ رضا امیدی، رئیس هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ و مقوا، از صدور مجوز سه ساله برای نمایشگاه کاغذ در فاصله سال‌های ۱۴۰۳ تا ۱۴۰۵ در محدوده تاریخی مردادماه خبر داد و گفت: با این مجوز امکان برنامه‌ریزی میان‌مدت فراهم شده است تا بتوانیم از ظرفیت‌های موجود در بخش دولتی و خصوصی بهره‌مند شویم و به اهداف خود در حوزه‌های مختلف مرتبط با بخش سلولزی دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به برخی از اهداف پیش رو برای نمایشگاه سال آینده، افزود: جذب حداکثری از بین شرکت‌های فعال در صنعت سلولزی کشور، مشارکت شرکت‌های فعال خارجی و ایجاد زمینه ورود دانش و تکنولوژی‌های نوین، ورود مواد اولیه مستقیم به کشور، ارتباط مستقیم میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و تعامل و جذب حمایت بخش‌های دولتی، تشکل‌های صنفی در زنجیره سلولزی، اتاق بازرگانی ایران و تهران و اتاق‌های مشترک بازرگانی برای حمایت از نمایشگاه و مشارکت کنندگان در آن برخی از این برنامه‌ها است.

امیدی ادامه داد: حضور هیئت‌های تجاری از کشورهای هند، ترکیه، عراق و … برای بازدید و تعاملات تجاری با شرکت‌های ایرانی، برگزاری سمینارها و کارگاه‌های آموزشی مرتبط و امکان برنامه‌ریزی بهتر برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه نیز در زمره این فعالیت‌ها است.

وی همچنین رویکرد نمایشگاه را مشارکت حداکثری شرکت‌های داخلی و خارجی در زنجیره سلولزی دانست و افزود: این مشارکت برای ایجاد فضای رقابت و توانمندسازی شرکت‌های داخلی و بهره‌مندی مصرف‌کنندگان نهایی از محصولات سلولزی باکیفیت و قیمت مناسب و زمینه‌سازی صادرات به کشورهای مختلف انجام می‌شود.

تاریخ نمایشگاه بین‌المللی کاغذ و مقوا

امیدی با بیان اینکه امیدواریم شرکت‌های فعال در دستیابی به اهداف در زمینه تشکل‌های صنفی مرتبط، مانند گذشته بارویکرد سازنده و مثبت از نمایشگاه تخصصی صنعت سلولزی که بیانگر توانمندی این صنعت در داخل و خارج از کشور است همکاری کنند، گفت: این موضوع موجب می‌شود تا شرکت‌های عضو این تشکل‌ها نیز زیر پرچم نمایشگاهی خود، توانمندی‌های خود را به تصویر بکشند و بتوانند به جای تمرکز صرف بر بازار داخلی، به بازارهای جهانی ورود کنند.

وی همچنین تاریخ نمایشگاه سال آینده را ۹ تا ۱۱ مرداد اعلام کرد و درباره فرایند ثبت‌نام نمایشگاه ۱۴۰۳ توضیح داد: پیش ثبت‌نام از ۱۱ دی‌ماه ۱۴۰۲ مصادف با اول ژانویه ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد. برای تشکل‌های صنفی بازه زمانی یک‌ماهه تعیین شده است تا با هدف چیدمان مرتبط شرکت‌های هرتشکل در سالن‌های نمایشگاهی، اسامی شرکت‌های عضو خویش را با متراژ درخواستی اعلام کنند که در این صورت امتیازهای ویژه‌ای برای آن‌ها و شرکت‌های عضو در نظر گرفته شده است.

به‌گفته امیدی، فرآیند جانمایی به ترتیب اولویت ثبت‌نام در سایت pccmfair.com و اعلام اسامی شرکت‌های عضو توسط تشکل‌های صنفی دربازه زمانی تعیین شده، مشارکت در پاویون‌های خارج از کشور، حضور در هیئت‌های تجاری اعزامی به خارج از کشور و دانش‌بنیان بودن شرکت‌ها است.

وی همچنین از اختصاص امتیاز ویژه برای شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد و گفت: برای شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها هم امتیازهای ویژه‌ای درنظر گرفته شده است که اعلام خواهد شد؛ زیرا در آینده این صنعت تاثیرگذار و موثر خواهند بود.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true