هر آنچه باید در مورد اجلاس بسته بندی پایدار ۲۰۲۳ بدانید - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
هر آنچه باید در مورد اجلاس بسته بندی پایدار ۲۰۲۳ بدانید

نامزدهای نهایی جوایز پایداری Packaging Europe’s 2023 معرفی شدند که برای رونمایی بزرگ در یک شام ویژه در اجلاس بسته بندی پایدار در آمستردام آماده هستند. از آنجایی که تیم Packaging Europe مشغول آماده‌سازی برای رویداد ۱۴ و ۱۵ نوامبر است، با مدیر برند تیم سایکس صحبت کردیم تا بفهمیم چه چیزی جوایز پایداری را به یکی از افتخارات این صنعت تبدیل می‌کند و شرکت‌کنندگان می‌توانند در این رویداد چه انتظاری داشته باشند. اجلاس بسته بندی پایدار

جوایز زیادی وجود دارد – چه چیزی جوایز پایداری بسته بندی اروپا را متمایز می کند؟

جوایز پایداری با هدف برجسته کردن مهمترین نوآوری در سراسر جهان هدایت می شود. من می‌توانم بگویم مهم‌ترین وجه تمایز این است که رقابت برای همه (از شرکت‌های چندملیتی گرفته تا استارت‌آپ‌های کوچک) آزاد است، بدون اینکه هزینه ورودی مانعی برای ارائه ایجاد کند، و این رقابت دائماً همراه با درک ما از اهداف پایداری ما تکامل یافته است. تقاضای نوآوری، و شاید مهم‌تر از همه، این است که ما یک هیئت داوری بزرگ و بین‌المللی (اکنون بیش از ۵۰ عضو) با تنوعی از تخصص الهام‌بخش تشکیل داده‌ایم.

ما از فداکاری قضات خود – شخصیت‌های بسیار ارشد از دنیای پایداری، بسته‌بندی، تحقیق و توسعه و غیره – و میزان سخاوتمندی آنها با زمان و تخصص خود متواضع هستیم. این واقعیت که ۹۵ درصد هر سال عضویت در هیئت داوران را انتخاب می‌کنند، به نظر تأییدی بر مأموریت جوایز پایداری و تأثیری است که ما می‌خواهیم داشته باشیم.

ممکن است کمی بیشتر در مورد روند داوری صحبت کنید؟

با بیش از ۵۰ قاضی که نماینده هر قاره هستند، به ناچار فرآیند داوری باید به صورت دیجیتالی انجام شود. داوران در زمان خود تکالیف را انجام می دهند، اما می توانند نظرات و سوالات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

یک معیار مهم برای قضاوت در مورد هر مقوله ای این است که تأثیر کل نگر هر نوآوری باید در نظر گرفته شود: ما نمی خواهیم محصولاتی را که یک مشکل را حل می کنند و در عین حال مشکل دیگری ایجاد می کنند جشن بگیریم. آثار ارسالی با امتیاز بالا نه تنها از نظر نوآوری یک پروژه، بلکه از نظر تأثیر نیز امتیاز خوبی دارند. ما LCA و سایر اشکال داده‌ها را از ورودی‌های خود درخواست می‌کنیم، و قضات در ارزیابی اینکه آیا ادعاها قابل اثبات هستند یا خیر، سختگیر هستند.

جوایز پایداری امسال در مقایسه با سال های گذشته چه تفاوتی دارد؟

این رقابت هر سال در پاسخ به بازخورد داوران و مخاطبان گسترده تر، اندکی تغییر می کند. اخیراً ما تعداد دسته‌هایی را برای فناوری‌های از پیش تجاری‌سازی شده گسترش دادیم زیرا متوجه شدیم که فعالیت‌های هیجان‌انگیزتری در افق نوآوری در حال انجام است. امسال هیچ تغییر چشمگیری در قالب ندیده است، اما (به عنوان یک ناظر صحبت می کنم، چون هیچ دخالتی در داوری ندارم) می گویم کیفیت و تنوع بهترین نوآوری های امسال بیش از همیشه است. قبل از.

چند ارسالی برجسته وجود دارد که ممکن است در سال‌های گذشته برنده جام شده باشند، اما این بار حتی در فهرست نهایی قرار نگرفتند. و در انتخاب فینالیست‌ها ترکیبی عالی از مواد، قالب‌ها و ابتکارات جدید وجود دارد که باعث پایداری در مقیاس می‌شود، که گواهی بر استعداد و تعهد افراد در سراسر صنعت ما است.

جوایز چگونه با اجلاس بسته بندی پایدار مرتبط می شوند؟

منصفانه است که بگوییم اجلاس بسته بندی پایدار به موازات جوایز پایداری رشد کرده است: همیشه هنگام ارائه مهمترین نمونه های نوآوری منطقی بود که با بحث در مورد روندهای گسترده تری که به آنها تعلق دارند و چالش هایی که به آنها پاسخ می دهند، این موضوع را در چارچوب قرار دهیم. از آنجایی که رقابت در طول سال ها افزایش یافته است، بنابراین ما از میزبانی میزگردی قبل از مراسم اهدای جوایز به سازماندهی یک رویداد بزرگ و جاه طلبانه چند جریانی که مهم ترین متفکران و بازیگران این حوزه را گرد هم می آورد، پیشرفت کرده ایم.

باز هم، کنفرانس های بسته بندی زیادی در آنجا برگزار می شود – چه چیزی اجلاس بسته بندی پایدار را خاص می کند؟

ما بر اساس ایده ایجاد چیزی شبیه به تالار داووس، اما در خدمت حوزه بسیار محدودتر چالش‌های استراتژیک و فرصت‌های نوآوری پیرامون بسته‌بندی و محیط زیست هستیم.

ما این را به‌عنوان یک «اجلاس» و نه صرفاً «کنفرانس» می‌بینیم، زیرا بر تأثیر تمرکز می‌کنیم، که اولاً به معنای گردآوری افرادی است که در موقعیتی هستند که می‌توانند بر جهت‌دهی صنعت تأثیر بگذارند و ثانیاً به معنای مدیریت برنامه‌ای است که بر چیزی تأکید نمی‌کند. ما تا به امروز به آن دست یافته‌ایم، اما کاری که باید در آینده انجام دهیم: موانع و قطع ارتباط کجا هستند و چگونه می‌توانیم پیشرفت را تسریع کنیم؟

بنابراین، ما سخت کار می‌کنیم تا ذینفعان کلیدی را از سراسر زنجیره ارزش بسته‌بندی/FMCG، همراه با سازمان‌های غیر دولتی، بازیافت‌کنندگان، سرمایه‌گذاران و تنظیم‌کننده‌ها به اتاق بیاوریم و آنها را گرد هم آوریم تا در مورد نقاط دردناک و فرصت‌ها و همسویی استراتژیک بحث کنیم. الهام بخش است که شاهد صراحت و صداقت، و حس هدف مشترکی که در این مرحله نمایان می شود.

ممکن است پیش نمایشی از برنامه و بلندگوها به ما بدهید؟

ما یک خط تولید هیجان انگیز داریم، از نام های بزرگی که مالکان برندهای جهانی را نمایندگی می کنند (مانند مدیر ارشد پایداری P&G ویرجینی هلیاس) تا معرفی استارت آپ های مخرب به مخاطبان. دو رکن کلیدی که ما روی آنها تمرکز خواهیم کرد، چالش های استراتژیک و نوآوری هستند.

این شامل پانل های سطح بالا خواهد بود که اهداف کلی پایداری و پیشرفت ما، چشم انداز نظارتی جهانی و منطقه ای، چگونگی نیاز به ترکیب آب و هوا را در استراتژی های خود، EPR و سرمایه گذاری در اقتصاد دایره ای، و نگاهی استراتژیک به تحقیق و توسعه ارزیابی می کنند. همچنین کاوش‌های دقیق‌تری در مورد چالش‌های مهم، مانند نحوه استفاده مجدد و پر کردن مجدد، آنچه در دنیای مواد تجدیدپذیر می‌گذرد، و نقش بازیافت شیمیایی وجود خواهد داشت. ما از همه پلتفرم‌ها و پروژه‌های کلیدی مواد اروپایی، از جمله CEFLEX، ۴evergreen، HolyGrail2.0 و Permanent Materials خواهیم شنید. و فرصت‌هایی برای استارت‌آپ‌هایی وجود خواهد داشت که در زمینه‌هایی مانند مواد اولیه جدید، استفاده مجدد و ایجاد چرخش برای ارائه راه‌حل‌های خود کار کنند.

چه چیز دیگری در این رویداد می گذرد؟

بخشی از جاه طلبی «داووس» ما برای این رویداد، ایجاد فضایی است که باید برای همه افراد با اشتیاق به پایداری و نوآوری برای یادگیری و مشارکت ایجاد کنیم، و جایی که ما لزوماً کنترل همه چیز را در دست نداریم. بنابراین ما خوشحالیم که ابعاد بیشتر و بیشتری به جمع اضافه می کنیم. قبلاً به جوایز پایداری اشاره کردم که علاوه بر نمایش نوآوری به عنوان یک شام غیررسمی برای ایجاد شبکه در بین همه شرکت کنندگان عمل می کند.

ما همچنین با کنگره جهانی AIPIA، که کنفرانس ضروری سالانه جهانی برای فناوری بسته بندی هوشمند، فعال و هوشمند است، مشارکت داریم. این هم‌افزایی با اجلاس سران دارد، زیرا نشان‌دهنده برتری مطلق نوآوری، با پتانسیل عظیم در کاربردهای پایداری است: از کارایی زنجیره تامین تا حمایت از مرتب‌سازی دقیق در پایان عمر تا ارتقای شفافیت منشأ تا کاهش ضایعات مواد غذایی.

ما همچنین آماده میزبانی جلسات اعضا برای انجمن‌ها و پلتفرم‌هایی هستیم که مأموریتی همسو با اجلاس بسته‌بندی پایدار دارند. به عنوان مثال، HolyGrail2.0 یک جلسه سهامداران را در همان مکان در سال جاری برگزار خواهد کرد. با هم، ما معتقدیم که این رویدادهای مختلف، هم افزایی زیادی دارند، و شرکت کنندگان را قادر می‌سازد تا از یک سفر بسیار بیشتر از حد معمول به نتیجه برسند، و توده‌ای حیاتی از متخصصان را ایجاد کنند که می‌توانند در صنعت ما تفاوت ایجاد کنند.

به طور خلاصه، چرا مردم باید در اجلاس بسته بندی پایدار شرکت کنند؟

ماموریت ما بسیج جامعه برای ایجاد آینده ای پایدار برای بسته بندی در دنیایی در حال تغییر است. اگر این با نقش شما و جاه طلبی های شما سازگار است، ما دوست داریم که بخشی از آن باشید.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true