شرط تبلیغات در پلتفرم ایکس پرداخت ماهانه ۱۰۰۰ دلار است - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
شرط تبلیغات در پلتفرم ایکس پرداخت ماهانه ۱۰۰۰ دلار است

توییتر سابق یا همان ایکس با هدف احیای تبلیغات برنامه های ویژه ای دارد.طبق گزارش اخیر وال استریت ژورنال این پلتفرم از برندها خواسته تا برای تبلیغات خود در این پلتفرم ماهانه هزار دلار هزینه کنند.

به گزارش صنعت پنجم به نقل از چاپ و تبلیغات آنلاین، در حالی که تجارت تبلیغات در توییتر سابق با مشکلات فراوانی مواجه شده است ، این شرکت به نوعی دیگر شرکت ها را در بین مورد تهدید کرد ه است. به گفته پلتفرم ایکس کلیه شرکت ها و کسب و کارها برای تیک طلایی باید ماهانه ۱۰۰۰ دلار پرداخت کنند. در غیر اینصورت این تیک حذف خواهد شد.

ماسک به عنوان مالک ایکس به طور کامل آن را دگرگون کرده است. وی با توجیه این هزینه تبلیغاتی گفته است این هزینه از فعالیت های مخربی که در روزهای اخیر شاهد آن هستیم جلوگیری خواهد کرد.

این پلتفرم برای همه شرکت هایی که تا آخر ماه جاری سفارش تبلیغات دهند ۵۰ درصد تخفیف در نظر گرفته است. ماسک قصد دارد از این روش برای جذب تبلیغ دهنده بیشتر استفاده کند. اگر چه شرکت های بزرگ مشکلی در پرداخت این مبلغ نخواهند است. اما این رویه می تواند برای کسب و کارهای کوچک مشکل ساز باشد. همچنین این قانون جدید در پلتفرم ایکس می تواند از رشد و دیده شدن آنها جلوگیری کند.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true