تسلا برای اولین بار تبلیغات می کند - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
تسلا برای اولین بار تبلیغات می کند

به گزارش صنعت پنجم به نقل از چاپ و تبلیغات آنلاین / تسلا ممکن است موضع خود را تغییر دهد و شروع به تبلیغات کند، این خودروساز از زمان عرضه خود عمدتاً از تبلیغات سنتی برای خودروهای برقی خود اجتناب کرده است.

تسلا به تبلیغات بیزاری معروف است و از زمانی که در اوایل دهه ۲۰۰۰ راه اندازی شد، واقعاً تبلیغات سنتی انجام نداده است و به جای آن ترجیح می دهد برای تبلیغ وسایل نقلیه خود به تبلیغات شفاهی تکیه کند. اکنون ممکن است اوضاع برای خودروساز تغییر کند. در جریان آخرین جلسه سهامداران این شرکت، ایلان ماسک، رئیس تسلا، به سوال مخاطبان در مورد تبلیغات پاسخ داد: “ما کمی تبلیغات را امتحان خواهیم کرد و خواهیم دید که چگونه پیش می رود.” ظاهراً این مدیر اجرایی پس از خرید توییتر نظر خود را در مورد تبلیغات تغییر داد که بیشتر درآمد خود را از تبلیغات به دست می آورد.

“این واقعاً طعنه آمیز است که توییتر به شدت به تبلیغات وابسته است. من اینجا هستم، قبلاً واقعاً از تبلیغات استفاده نکرده بودم، و اکنون شرکتی دارم که به شدت به تبلیغات وابسته است. بنابراین، حدس می زنم باید بگویم تبلیغات عالی است و همه باید این کار را انجام دهند. “

این یک معکوس کامل از موضع قبلی اجرایی است. او چند سال پیش گفت که از تبلیغات متنفر است و تسلا از پولی استفاده می‌کند که خودروسازان دیگر برای آگهی‌ها و تاییدیه‌ها کنار می‌گذارند تا «محصول را عالی جلوه دهند».

ماسک در پاسخ خود در جلسه سهامداران گفت: خودروهای تسلا دارای عملکردها و ویژگی هایی هستند که اکثر مردم از آنها اطلاعی ندارند. این شرکت آنها را در حساب توییتر خود پست می کند، اما او اذعان می کند که انجام این کار مانند موعظه برای گروه کر است. در مصاحبه بعدی با CNBC، او گفت که تبلیغات می توانند “آموزنده و سرگرم کننده” باشند به طوری که محتوای بیشتری نسبت به تبلیغات معمولی داشته باشند. او پیشنهاد کرد که تبلیغات آتی تسلا می‌تواند این قالب را داشته باشد و ویژگی‌های کمتر شناخته شده خودروهایش را برجسته کند.

ماسک همچنین دو خودروی برقی جدید را در جریان جلسه سهامداران به اشتراک گذاشته است، جایی که او گفت که تکنیک‌های طراحی و ساخت خودروها “سر و شانه بالاتر از هر چیز دیگری است که در صنعت وجود دارد.” او گفت که این شرکت در حال حاضر در فرآیند “ساخت یک محصول جدید” است، که می تواند به این معنی باشد که تسلا در حال کار بر روی نمونه اولیه حداقل یکی از خودروهای الکتریکی است.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true