تبلیغ BBH سنگاپور تلویزیون Neo QLED 8K را تبلیغ می کند - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
تبلیغ BBH سنگاپور تلویزیون Neo QLED 8K را تبلیغ می کند

هدف کمپین جهانی سامسونگ “وای” گربه بامزه ای است
یک گربه با کلمه
ببو گربه‌ای است که تحت تأثیر قرار نگرفته است—تا زمانی که تلویزیون ۸k جدید سامسونگ از راه برسد.

گربه ایرانی یک مرد او را به اودیسه خلق لحظات حماسی می برد تا گربه را وادار به گفتن “وای” کند، زیرا غول فناوری سامسونگ راه اندازی جدیدترین تلویزیون پرچمدار خود را تبلیغ می کند.

برای اثبات اینکه کیفیت تصویر تلویزیون Neo QLED 8K آن فاکتور “وای” را دارد، این فیلم ۹۰ ثانیه ای مردی را دنبال می کند که گربه اش، ببو، با دیدن تلویزیون یا طوطی! با تعجب کلمه وای را می گوید.او سپس چندین تجربه بصری خیره کننده را آغاز می کند تا سعی کند گربه دوباره کلمه وای را بگوید.

 

این فیلم که توسط BBH سنگاپور ساخته شده است، صاحب صدها توپ رنگارنگ پشمی را می‌بیند، لباسی از چراغ‌های مادون قرمز (لیزر) را برای حرکات موزون برای گربه‌اش می‌پوشد و تلاش‌های دیگری برای شگفت‌انگیز کردن ببو دارد – اما هیچ چیز جواب نمی‌دهد تا زمانی که تلویزیون جدید سامسونگ را روشن کند. موهای بدن گربه سیخ می شوند. بعد از آن “وای” را تکرار کرد.

این فیلم با شرکت سازنده Immigrant Studio و به کارگردانی رودریگو ساودرا ساخته شده است. ۳۰ صداپیشه کار کردند تا «وای» مناسبی را که هم باورپذیر و هم خنده‌دار باشد، دریافت کنند.

هیون مین چون، رئیس IMC در سامسونگ الکترونیکس، در بیانیه‌ای گفت: Neo QLED 8K خودش را می‌فروشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را تجربه کنید. این اطمینان محض به نوآوری ما به استراتژی ارتباطی ما تبدیل شد. اگر سرسخت‌ترین منتقد جهان نمی‌تواند تحت تأثیر این تجربه قرار نگیرد، مشتریان ما نیز تحت تأثیر قرار خواهند گرفت.»

ساشا کونتزه، مدیر ارشد خلاقیت در BBH سنگاپور، افزود: «در گذشته، سامسونگ در تبلیغات خود مهمان حیوانات زیادی از شترمرغ گرفته تا عنکبوت داشته است. اما ما هرگز جرات نکردیم یکی از باهوش ترین حیوانات را در داستان قرار دهیم: یک مو کوتاه عجیب و غریب با استانداردهای بسیار بالا.»

 

آژانس: BBH Singapore افسر خلاق: ساشا کونتزه

کارگردان خلاق: شارلین چوا

مدیر خلاق و سرپرست هنری: گاستون سوتو

مدیر ارشد هنری: نیکو تانگارا

مدیر ارشد هنری: آموس مک

کپی رایتر: جودی او

خلاقان: زاندر لی، ایشان ونکات، مایکل چین

سرپرست تولید: وندی چونگ

مدیر بازرگانی: دیوید آنسون

مدیر بازرگانی: یاسمین پورتمن

معاون مدیر حساب کاربری: Seraphyn See

رئیس استراتژی: کریس گچ

کارگردان استراتژی: روث لیم

متخصصان اجتماعی: ربکا آنتونی، کریستال لی

مدیر هنری موشن گرافیک و خالق محتوا: آلن یو

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true