- 26 فرو 1402
- اخبار , تیزر تبلیغاتی
- ایمیل
- پرینت
true
true
false
false
false
true
true
false
true
هدف کمپین جهانی سامسونگ “وای” گربه بامزه ای است
یک گربه با کلمه
ببو گربهای است که تحت تأثیر قرار نگرفته است—تا زمانی که تلویزیون ۸k جدید سامسونگ از راه برسد.
گربه ایرانی یک مرد او را به اودیسه خلق لحظات حماسی می برد تا گربه را وادار به گفتن “وای” کند، زیرا غول فناوری سامسونگ راه اندازی جدیدترین تلویزیون پرچمدار خود را تبلیغ می کند.
برای اثبات اینکه کیفیت تصویر تلویزیون Neo QLED 8K آن فاکتور “وای” را دارد، این فیلم ۹۰ ثانیه ای مردی را دنبال می کند که گربه اش، ببو، با دیدن تلویزیون یا طوطی! با تعجب کلمه وای را می گوید.او سپس چندین تجربه بصری خیره کننده را آغاز می کند تا سعی کند گربه دوباره کلمه وای را بگوید.
این فیلم که توسط BBH سنگاپور ساخته شده است، صاحب صدها توپ رنگارنگ پشمی را میبیند، لباسی از چراغهای مادون قرمز (لیزر) را برای حرکات موزون برای گربهاش میپوشد و تلاشهای دیگری برای شگفتانگیز کردن ببو دارد – اما هیچ چیز جواب نمیدهد تا زمانی که تلویزیون جدید سامسونگ را روشن کند. موهای بدن گربه سیخ می شوند. بعد از آن “وای” را تکرار کرد.
این فیلم با شرکت سازنده Immigrant Studio و به کارگردانی رودریگو ساودرا ساخته شده است. ۳۰ صداپیشه کار کردند تا «وای» مناسبی را که هم باورپذیر و هم خندهدار باشد، دریافت کنند.
هیون مین چون، رئیس IMC در سامسونگ الکترونیکس، در بیانیهای گفت: Neo QLED 8K خودش را میفروشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را تجربه کنید. این اطمینان محض به نوآوری ما به استراتژی ارتباطی ما تبدیل شد. اگر سرسختترین منتقد جهان نمیتواند تحت تأثیر این تجربه قرار نگیرد، مشتریان ما نیز تحت تأثیر قرار خواهند گرفت.»
ساشا کونتزه، مدیر ارشد خلاقیت در BBH سنگاپور، افزود: «در گذشته، سامسونگ در تبلیغات خود مهمان حیوانات زیادی از شترمرغ گرفته تا عنکبوت داشته است. اما ما هرگز جرات نکردیم یکی از باهوش ترین حیوانات را در داستان قرار دهیم: یک مو کوتاه عجیب و غریب با استانداردهای بسیار بالا.»
true
true
https://sanatpanjom.ir/?p=9471
true
true