- 01 آبا 1400
- اخبار , بسته بندی پت
- ایمیل
- پرینت
true
true
false
false
false
true
true
false
true
سوپر مارکت های زنجیره ای تسکو و شرکت راه حل های بسته بندی پایدار Faerch در مورد آنچه که ادعا می کند اولین راه حل بازیافت حلقه بسته در صنعت است ، همکاری می کند که باعث می شود بسته بندی پلاستیکی ثانویه مورد استفاده برای حمل و نمایش محصولات در قفسه ها در صنعت بسته بندی مواد غذایی حفظ شود.
شرکت ها می گویند که بسته بندی های آماده قفسه PET ، که در سوپرمارکت های انگلستان برای حمل محصولات استفاده می شود ، معمولاً در کاربردهای غیر غذایی کاهش می یابد. ابتکار جدید “سینی به سینی” شامل جمع آوری Faerch از PET ثانویه و استفاده از فرآیند بازیافت پیشرفته آن برای ایجاد بسته بندی جدید اولیه تماس با غذا ، از جمله گلدان ، وان و سینی می شود.
تسکو می افزاید که بسته بندی برای برندهای خاص خود میوه ، ماست های انتخاب شده و گوشت حاوی ۳۰ درصد rPET است که از فروشگاه های تسکو تهیه شده است. بنابراین ، همه مارک های تجاری تسکو و تأمین کنندگان آن باید از بسته PET تأیید شده برای بسته بندی آماده قفسه استفاده کنند.
علاوه بر این ، تسکو مدعی است که این ابتکار به دلیل افزایش تقاضا برای تکه های بطری PET ، راه حلی برای کمبود موجودی PET بازیافتی ارائه می دهد.
ویلیام گوست ، مدیر بسته بندی پایدار در Tesco ، اظهار می دارد: “هر جا که می توانیم ، بسته بندی را حذف یا کاهش می دهیم ، اما در جایی که نیاز است ، می خواهیم حلقه را بهبود بخشیم تا بسته بندی ما تا حد ممکن پایدار شود.
“یکی از راه هایی که می توانیم انجام دهیم این است که مطمئن شویم بسته بندی مطابق با الزامات تماس با مواد غذایی در بخش بسته بندی مواد غذایی باقی می ماند و دوباره در بسته بندی تماس با غذا بازیافت می شود.
“این همکاری با Faerch تضمین می کند که هر سال ۲۰۰۰ تن PET بازیافت می شود تا بسته های جدید تسکو تولید شود که در غیر این صورت به کاربردهای غیر غذایی کاهش می یافت.”
به گفته مت تولمن ، مدیر فروش گروهی Faerch: “این یک مثال کامل از این است که چگونه همکاری بین تولیدکنندگان بسته بندی ، خرده فروشان و تامین کنندگان آنها می تواند تغییرات پایدار و حلقه مواد را ایجاد کند.
“پروژه” سینی ۲ سینی توسط Faerch “نشان می دهد که بسته بندی PET را می توان در سطح صنعتی بازیابی و بازیافت کرد و در قابلمه ها و سینی های درجه مواد غذایی قرار داد.”
این ابتکار جدید بخشی از استراتژی تسکو برای کاهش ضایعات پلاستیکی است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ راه اندازی شد ، که شامل حذف بسته بندی در صورت امکان ، کاهش بسته بندی در مواردی که حذف آنها امکان پذیر نیست ، افزایش استفاده مجدد و بازیافت آنچه پس از این گزینه ها باقی مانده است. گفته می شود این استراتژی یک میلیارد قطعه پلاستیک را از فعالیت های تجاری تسکو در انگلستان حذف کرده است و زنجیره سوپر مارکت ها قصد دارد نیم میلیارد دیگر را در سال ۲۰۲۱ حذف کنند.
true
true
https://sanatpanjom.ir/?p=9067
true
true