طرح بازیافت بسته بندی پلاستیکی نرم توسط تسکو اعلام شد - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
طرح بازیافت بسته بندی پلاستیکی نرم توسط تسکو اعلام شد

خریداران همه فروشگاه های بزرگ تسکو در بریتانیا اکنون می توانند هرگونه بسته بندی پلاستیکی نرم را برای بازیافت بازگردانند.

سوپرمارکت انتظار دارد بیش از ۱۰۰۰ تن در سال جمع آوری کند و قصد دارد تا آنجا که ممکن است این مواد را در محصولات و بسته بندی های فروخته شده در فروشگاه های تسکو بازیافت کند.

عرضه آزمایشی ملی توسط تسکو در پاسخ به آنچه “پشتیبانی گسترده مشتری” توصیف می کند در جریان آزمایش ۱۷۱ فروشگاه در اوایل امسال در ولز و جنوب غربی ، جایی که روزانه نزدیک به یک تن پلاستیک نرم جمع آوری می شد ، ارائه شد. به

در فروشگاه های آزمایشی ، ۸۵ of از مشتریان گفتند که این امر به آنها کمک می کند تا بیش از آنچه در غیر این صورت انجام می دهند بازیافت کنند. مشتریان همچنین گزارش دادند که از راحتی استفاده از بازیافت و خرید خود لذت می برند.

نقاط جمع آوری به مشتریان این امکان را می دهد تا تمام پلاستیک نرم خود را مانند فیلم شفافی که برای بسته بندی گوشت و ماهی استفاده می شود ، بسته های ترد ، کیسه های میوه و سبزیجات و بسته بندی های شیرین به جای دور انداختن ، به خانه بازگردانند.

مارکوس گوور ، مدیرعامل WRAP ، می گوید: “مقابله با کیسه های پلاستیکی و بسته بندی اولویت اول پیمان پلاستیک انگلستان است و افزایش جلوی نقاط جمع آوری فروشگاه ها یک گام بزرگ به جلو است.

“تنها شش درصد از این پلاستیک مشکل ساز در بریتانیا جمع آوری و بازیافت می شود ، با وجود اینکه تقریباً یک چهارم بسته بندی پلاستیکی را از نظر وزن تشکیل می دهد.

“من از این حرکت استقبال می کنم که به میزان قابل توجهی به هدف پیمان پلاستیک انگلستان برای افزایش بازیافت پلاستیک کمک می کند.”

پس از جمع آوری توسط تسکو ، پلاستیک نرم قدیمی برای بازیافت ارسال می شود و در آنجا شسته می شود ، مرتب می شود و تا آنجا که ممکن است مواد را در محصولات جدید و بسته بندی بازیافت می کند. تسکو مواد جمع آوری شده را بین بازیافت کنندگان ، تولیدکنندگان بسته بندی و تامین کنندگان هدایت می کند و می گوید که مواد جمع آوری شده را از محل دفن زباله دور نگه می دارد.

در نمونه اخیر ، تسکو ادعا می کند که توانسته بیش از ۸۰ درصد از پلاستیک نرم برگشت داده شده توسط مشتریان را بازیابی کند. اکنون در حال همکاری با بازیافت کنندگان است تا بتواند با ۲۰ درصد باقی مانده که در حال حاضر برای بازیابی انرژی ارسال می شود ، انجام دهد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true