IMA DAIRY & FOOD ابزارهایی را برای تسهیل انتقال به بسته بندی های تک ماده ای راه اندازی می کند - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
IMA DAIRY & FOOD ابزارهایی را برای تسهیل انتقال به بسته بندی های تک ماده ای راه اندازی می کند

IMA Dairy & Food USA ، که تجهیزات آن شامل مارک های Gasti ، Hamba ، Hassia ، Fillshape ، Corazza ، Erca و Intecma است ، مجموعه ای از ابزارها را برای مارک های مواد غذایی معرفی کرده است که از بسته های تک ماده استفاده می کنند.

ابزارهای ثبت شده ZERO Technology شرکت برای تولیدکنندگان طراحی شده است که امیدوارند بسته بندی خود را به موادی مانند PET ، PP و PLA منتقل کنند.

ZERO Technology که بر روی دستگاه های پر کن سیل  (FFS) کار می کند ، از یک فرآیند پانچ ثبت شده استفاده می کند که برش و پیش برش PET ، PP و PLA را فراهم می کند. طبق گزارشات ، این امر شکست آسان بسته های چندتایی را به واحدهای جداگانه تسهیل می کند-فرایندی که به گفته شرکت قبلاً استفاده از مواد بسته بندی تک ماده ای را در بسیاری از برنامه ها محدود کرده است.

ZERO Technology از آستین های مستقل استفاده می کند ، که به شما امکان می دهد طراحی فنجان را بدون نیاز به ساخت قالب حرارتی کاملاً جدید تغییر دهید. ظاهراً این محلول را می توان برای نگهداری بدون دردسر به راحتی از بین برد ، که IMA می گوید می تواند طول عمر قالب را به طور قابل توجهی افزایش داده و عملکرد اوج را حفظ کند.

به طور قابل توجه ، IMA اشاره می کند که نصب یک فنجان شکل گرفته با درب و لیبل PET می تواند یک بسته بندی کاملاً قابل بازیافت ایجاد کند. علاوه بر این ، استفاده از مواد تک رنگ شفاف باعث می شود که محصول برای مصرف کنندگان قابل مشاهده باشد و زیبایی ظاهری را افزایش دهد.

سایر تجهیزات موجود در محدوده فناوری ZERO شامل صفحات مخصوص پیش گرمایش می باشد که برای نگهداری ساده می توان آنها را برچید. صرفه جویی در مواد اضافی را می توان با استفاده از قالب های مخصوص ترموفرمینگ که امکان استفاده از مواد نازک را فراهم می کند ، به دست آورد.

پاتریک کارول ، رئیس شرکت IMA Dairy & Food USA می گوید: “با تغییر انتظارات مصرف کنندگان و مقررات منطقه ای ، تولیدکنندگان با تقاضای روزافزون برای راه حل های بسته بندی سازگارتر با محیط زیست و روبرو می شوند.”

“محدوده ابزار ZERO Technology به غلبه بر برخی چالش های تولیدی کمک می کند که از نظر تاریخی تعداد برنامه هایی را که می توان از بسته بندی های تک ماده استفاده کرد محدود کرده است. نتیجه طیف گسترده ای از اقلام است که می تواند با کاهش رد پای محیط، بسته بندی شود. “

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true