خلاصه AdTech: موارد برتر در فناوری تبلیغات - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
خلاصه AdTech: موارد برتر در فناوری تبلیغات

گردهمایی AdTech امروز آخرین اخبار تبلیغات بومی و برنامه ای ، فناوری ، تبلیغات تلویزیونی ، اطلاعیه های داده های مخاطب از UENI ، Adverty ، Comscore ، Adform ، به Winterber Group را پوشش می دهد.

UENI پشتیبانی گسترده از مشاغل کوچک با خدمات تجارت الکترونیکی رایگان را اعلام می کند

UENI Ltd ، خالق وب سایت های رایگان برای مشاغل کوچک در لندن اعلام کرد که پشتیبانی خود را از کارآفرینان و صاحبان مشاغل کوچک گسترش می دهد. از امروز ، ۷ ژانویه ، سبد خرید چند محصول ، گزینه های انعطاف پذیر حمل و نقل و جمع آوری و چندین روش پرداخت به مشتریان مبتدی رایگان خود ارائه می دهد تا اطمینان حاصل شود که هر کسب و کار کوچک می تواند محصولات خود را با موفقیت به صورت آنلاین بفروشد.

این شرکت همچنین قابلیت آنلاک دارد که به مشاغل کوچک امکان می دهد کاتالوگ محصولات خود را با گوگل ، فیس بوک و اینستاگرام به طور خودکار هماهنگ کنند. این از نوآوری های بزرگ فناوری در سال ۲۰۲۰ مانند دسترسی آزاد به فروشگاه های Google و فروشگاه های فیس بوک بهره می برد و این دسترسی قدرتمند را در اختیار بازرگان تنها و صاحب مشاغل کوچک قرار می دهد.

تبلیغات ثبت اختراع دوم ایالات متحده برای فناوری قابلیت مشاهده تبلیغات در بازی را دارند

اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده برای تبلیغات AB (publ) به دلیل فناوری قابلیت مشاهده آگهی در بازی ، حق ثبت اختراع دوم را دریافت کرده است. حق ثبت اختراع جدید از روشی برای تعیین اینکه آیا تبلیغات در یک محیط بازی سه بعدی ارائه شده روی صفحه قابل مشاهده است ، محافظت می کند – این یک ویژگی اصلی از تبلیغات پیشرو صنعت تبلیغات در بازی است. Adverty ، پیشروترین پلتفرم درون بازی برای تبلیغ کنندگان ، آژانس ها و توسعه دهندگان بازی ، اخطار اخذ امتیاز جدیدترین حق ثبت اختراع فناوری تبلیغات درون بازی خود را توسط اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده اعلام می کند.

Comscore و Frameplay راه اندازی سری نظرسنجی برند برای درک بهتر عملکرد ذاتی تبلیغات درون بازی

Comscore ، یک شریک قابل اعتماد برای برنامه ریزی ، معامله و ارزیابی رسانه ها از طریق سیستم عامل ها ، اعلام کرد که اولین کار از یک سری نظرسنجی های تجاری را با همکاری Frameplay ، یک شرکت پیشرو در زمینه تبلیغات داخلی در بازی ، به پایان رسانده است. با تمرکز بر مقوله تبلیغات ذاتی در بازی ، سری جدید نظرسنجی برند با هدف بررسی و برجسته سازی ارزش این فضای تبلیغاتی بسیار پردرآمد و نوظهور و استانداردهای پیشرفته خلاقیت ارائه شده توسط قابلیت های Frameplay طراحی شده است. در نظرسنجی شروع ، Comscore و Frameplay با یک برند میان وعده پیشرو کار کردند که می خواست با استفاده از قابلیت های ذاتی تبلیغات درون بازی Frameplay به مخاطبان قابل توجه بازی ارتباط برقرار کند. Frameplay امکان ارزیابی برند Comscore را برای ارزیابی بهتر تأثیر تبلیغات ذاتی درون بازی بر اقدامات اصلی برند فعال کرده است.

Adform Partners با AdsWizz برای باز کردن قفل موجودی صدا در مقیاس در Adform DSP

Adform ، Platform Advertising Platform (IAP) ، ادغام مستقیم با ارائه دهنده پیشرو فناوری جهانی برای راه حل های تبلیغات صوتی دیجیتال ، AdsWizz را اعلام کرده است. این مشارکت روند اجرای برنامه های صوتی برنامه ای را به صورت گسترده برای تبلیغ کنندگان از طریق Adform DSP ساده می کند. صدا با تغییر در رفتار مصرف کننده از طریق Covid-19 ، با ۲۹ میلیون نفر در انگلیس که ۱۲٫۸ ساعت صدای صوتی دیجیتال را هر هفته گوش می دهند ، یکی از سریعترین کانال ها شده است.

بر اساس تحقیقات جدید گروه وینتربری ، “دوباره فکر کنید” پس از کوکی موج نوآوری در بازاریابی دیجیتال در راه حل های همکاری اطلاعاتی

گروه Winterberry ، یک مشاوره مدیریت تخصصی با تجربه عمیق در تبلیغات ، بازاریابی ، داده ها ، فناوری و تجارت ، تحقیقات جدیدی را منتشر کرد: “راه حل های مشترک داده ها: داده ها و هویت در دوره اجازه”. این تحقیق به افزایش همکاری در داخل و درون شرکت ها برای استفاده از داده ها برای بهینه سازی درآمد و ارائه تعاملات مداوم مصرف کننده در دنیای پس از کوکی پرداخته است. برند ها و دارندگان رسانه ها به هر دو چارچوب همکاری داده های آشنا و در حال تکامل روی آورده اند تا از یک فضای بازاریابی و تبلیغات در حال استفاده حداکثر استفاده را ببرند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true