reels اینستاگرام چیست؟ - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
reels  اینستاگرام چیست؟

آخرین ویژگی فیلم به کاربران امکان می دهد تا حداکثر ۱۵ ثانیه فیلم با موسیقی در پس زمینه ایجاد و ارسال کنند.

اگر فکر می کنید این به نظر آشنا می رسد ، تنها نیستید! بسیاری از افراد آن را با برنامه چینی مقایسه می کنند. جدیدترین مورد اضافه شده اینستاگرام در بیش از ۵۰ کشور موجود است و آنها به سرعت در حال گسترش آن هستند.

این مکان عالی برای به اشتراک گذاشتن ویدیوهای مد و سبک ، کلیپ های مسافرتی ، فیلم های زیبایی ، و تقریباً در مورد هر چیز دیگری است

reels  اینستاگرام به طور مشابه پست ها و ویدیوها مستقیماً در خبرمایه شما پست نمی شوند (اگرچه می توانید این مورد را به عنوان گزینه انتخاب کنید) در عوض ، آنها یک بخش جداگانه در نمایه شما دارند ، به روشی مشابه IGTV عملکرد فروشگاه.

Reels چگونه کار می کنند؟

Instagram Reels دارای بخش خبرمایه خود در داخل برنامه است. با رفتن به تب Explore می توانید به Reels دسترسی پیدا کنید.
می توانید به روشی مشابه نحوه مشاهده Feed شما در حال حاضر ، در حلقه ها مرور کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید.

الگوریتم Reels هنوز در هسته تنظیم نشده است. ویدیوهایی که در خبرمایه شما ارائه می شوند مربوط به آن دسته از کاربرانی است که از قبل آنها را دنبال می کنید. در حالی که کسانی که در صفحه کاوش هستند به افرادی که قبلاً دنبال کرده اید و نوع محتوایی که معمولاً دوست دارید شبیه خواهند بود.

شما می توانید Reels را به همان شیوه پست ها پسندیده و نظر دهید و Reels را در Story خود به اشتراک بگذارید یا از طریق DM Reel را برای دیگران ارسال کنید. همچنین می توانید با کلیک روی سه نقطه زیر عنوان ، به اینستاگرام بگویید که علاقه مند به حلقه نیستید.

چند حلقه اینستاگرام “برجسته” را مشاهده خواهید کرد ، و این “مجموعه ای از حلقه های عمومی است که توسط اینستاگرام برای کمک به شما در کشف محتوای اصلی که امیدواریم شما را سرگرم و الهام بگیرد ، انتخاب شده است.” اگر حلقه شما برای نمایش انتخاب شده باشد ، به شما اطلاع داده می شود.

چگونه می توان Instagram Reel خود را ساخت

برای شروع ساخت Reel ، باید به فید صفحه اصلی خود بروید و انگشت خود را به سمت راست بکشید ، انگار که یک Instagram Story ایجاد می کنید.

از اینجا ، گزینه “Reel” را انتخاب کنید و شروع به ساخت Reel خود کنید! چندین گزینه ویرایش ویدئو برای انتخاب وجود دارد ، از جمله سرعت ، طیف وسیعی از جلوه های ویژه و تایمر برای ساخت هر بخش از حلقه.

شما می توانید صداها و جلوه ها را پیدا کرده و مستقیماً از سایر Reels  مانند برنامه چینی استفاده کنید. با کلیک بر روی صدا می توانید سایر حلقه ها را که از صدایی مشابه صدایی که مشاهده می کنید استفاده کنید. از اینجا می توانید از صدا برای ساختن حلقه خود استفاده کنید. این گزینه برای انتخاب صدا از کتابخانه عظیم آهنگ ها و صداها وجود دارد ، یا حتی خودتان بارگذاری کنید!

true
true
true
true
  1. مادلن

    عاااالی بود. مرسی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true