آژانس تبلیغاتی رسانه ای با رشد درآمد 2390٪ طی سه سال - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
آژانس تبلیغاتی رسانه ای با رشد درآمد ۲۳۹۰٪ طی سه سال

این روزها جوان هایی که به دنبال رشد کسب و کار خود هستند به دنبال توصیه هایی برای رشد هستند. بخصوص که در صنعت تبلیغات سرمایه گذاری کرده باشند. چه می شود برخی از شرکت ها و آژانس های تبلیغاتی در عرض چند سال ره صد ساله را می پیمایند. این سه جوان استرالیایی درباره کسب و کار خود می گویند و توصیه های خوبی برای شما دارند….

تام فریزر ، بنیانگذار آژانس رسانه ای Half Dome ، که توسط Deloitte به عنوان سریعترین شرکت فناوری در استرالیا معرفی شد ، توصیه هایی برای کسانی که مایل به رشد شدید هستند ، دارد.

اولین مورد تعیین اهداف و جدول زمانی مشخص است.

او می گوید: “صدها کار وجود دارد که شما می توانید هر روز انجام دهید ؛ اهداف روشن به شما کمک می کنند تا تمرکز کنید. ما فقط اخیراً این کار را شروع کرده ایم و این یک تغییر بزرگ است.”

اخبار تبلیغات - اخبار آزانس تبلیغاتی - اخبار بازاریابی - تبلیغات - آزانس تبلیغاتی - شرکت تبلیغاتی

 

(l-r) Tom Frazer, Joe Frazer, Will Harms

 

 

 

 

“در آموزش ، توسعه و رفاه مردم خود سرمایه گذاری کنید. این یک حرف کلیشه ای است ، اما ما واقعاً معتقدیم که یک کسب و کار فقط به اندازه افرادش خوب است. بر خوشحال نگه داشتن آنها تمرکز کنید و در مورد اینکه اگر نباشند باید چه کاری انجام دهند ، تمرکز کنید.

“با برادر و بهترین دوست خود به تجارت نپردازید. ما هنوز هم همه دوستان صمیمی هستیم ، اما من توصیه نمی کنم.”

این آژانس طی سه سال ۲۳۹۰ درصد درآمد کسب کرد ، مشتریانی از جمله خرده فروشان The Good Guys ، وکلا موریس بلکبرن و کتابساز BetEasy.

Deloitte Technology Fast 50 Australia ، اکنون در ۲۰ سالگی است ، با حداقل درآمد انباشته ۸ میلیون دلار در یک بازه سه ساله ، سریع ترین شرکت های فن آوری در استرالیا را به خود اختصاص داده است.

هدف اعلام شده Half Dome تحقق بخشیدن به قدرت بازاریابی برای تحول مشاغل است.

فریزر می گوید: “ما این را از طریق مفهوم” تفکر کامل “زنده می کنیم ، همه کانال های رسانه ای پولی را تحت یک سقف فعال می کنیم ، که امکان برنامه ریزی و بهینه سازی جامع را فراهم می کند.”

“ما می خواهیم نحوه نگاه به رسانه را از معیار صرفه جویی در هزینه ، به یک ارزش افزوده تبدیل کنیم – و این وعده را از طریق صداقت و شفافیت انجام دهیم ، بیشتر شبیه مشاور و کمتر مانند یک آژانس عمل می کنیم.”

Half Dome از بیماری همه گیر جان سالم به در برد اما مانند اکثر کسانی که در ابتدا تصور می کردند دنیا در حال پایان است.

فریزر می گوید: “اما ما تصمیم گرفتیم زودتر از مردم و مشتریان خود حمایت کنیم.” “ما گفتگوی صادقانه ای داشتیم و با هم کار کردیم تا با مشکلات جمعی خود روبرو شویم.

“سرانجام ، مردم ما عامل اصلی موفقیت ما بوده اند. ما در ابتدای همه گیری با آنها شفاف بودیم و گفتیم:” بیایید با هم این مسئله را پشت سر بگذاریم “و ما این کار را کرده ایم. ما سرمایه گذاری در آنها را دو برابر کرده ایم ؛ مردم و فرهنگ سرمایه گذاری ما را در زمینه آموزش رهبری و افزایش می دهند.

“همچنین امسال برای برخی از صنایع کاملاً نابود و تیره و تار نبوده است و ما رشد ارگانیکی را تجربه کرده ایم زیرا برخی از مشتریان ما در این سال به رشد خود ادامه داده اند و در نهایت ، ما با آنها رشد کرده ایم.

“مهمتر از همه ، ما به کارهای خود آرام نپرداخته ایم – ما آرزوهای رشد شدیدی داریم ، به ویژه برای ایجاد موج در بازار استرالیا طی چند سال آینده. نه با بزرگترین آژانس ، بلکه قطعا باهوش ترین.”

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true