بهترین های بسته بندی کدامند؟ - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
بهترین های بسته بندی کدامند؟

به تیم بسته بندی M&S Kevin Vyse به تیم بسته بندی M&S غول خرده فروشی مارکس اند اسپنسر اعلام کرد که کوین ویز را به تیم بسته بندی خود ملحق کرد
Vyse که مدیر موسسه حرفه ای بسته بندی در انگلستان است دارای چندین سال تجربه در صنعت بسته بندی می باشد که در طی ۸ سال گذشته بر روی پروژه های بزرگ بسته بندی مدیریت داشته است و طرح های بزرگی برای برخی از مارک های شناخته شده انگلستان ارائه داده است.

نقش Vyse در تیم بسته بندی M&S یک نقش دائمی است و قرار است بر روی محصولات تازه ،گوشت،ماهی،لبنیات،اغذیه فروشی ها و غذاهای منجمد متمرکز شود.

Vyse در مصاحبه با اخبار بسته بندی در مورد نقش خود گفت: من احساس می کنم باید به شدت در تیم خرده فروشی و بسته بندی M&S ممتاز شوم که این مستلزم زمان ، هزینه های مربوطه و جدی گرفتن نقش بسته بندی می باشد.من این شهرت بزرگ را با ارائه طرح های نوآورانه،سازگار با محیط زیست و الهام گرفتن از محیط اطراف بدست خواهم آورد.

Vyse همچنین افزود: این یک فرصت مالی و اعتباری بزرگی برای من است که با طیف گسترده ای از محصولات، بسته بندی ، فن آوری و برندهای تجاری بزرگ ومختلف آشنا شوم و بتوانم سرمایه های زیادی را برای حمایت از بسته بندی جلب کنم.

بسته بندی مواد غذایی - m&s بسته بندی - اخبار بسته بندی

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true