خانواده فیلم bopp یک محصول مناسب برای بسته بندی - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

در صنعت چاپ همواره زمانزکه صحبت از بستر چاپی می شود کاغذ و مقوا به اذهان متبادر میگردد، اما بخش اصلی و صنعتی چاپ که همان چاپ بسته بندی است از فیلمهای مختلفی که از گرانول و فرآوردهای پیتروشیمی حاصل میشوند.

به گزارش پایگاه خبری صنعت پنجم ، این فیلم های دار خصوصیات منحصر بفردی در صنعت بسته بندی هستند، این فیلمها می توانند سفید، متالیک رنگی یا شفاف باشند؛قابلیت ساختشفاف آنها اجازه تولید بسته بندی و لیبل های ترنسپرینت و شفاف را برای نشان دادن محصول و محتوای داخل بسته را می دهد.

این دست بسته بندی را میتوان در مواد غذایی و دارویی و .. بکار گرفت،کیفیت در بسته بندی با استفاده از فیلمها بسیارقابل قبول است، در معرض رطوبت بالا بدون هیچ گونه خرابی و خسارت قرار می گیرند، این محصولات مقاومت استثنایی در برابر فرسودگی در قیاس با سایر لیبل های معمول دارند و مقاومت غیر معمولی مقابل حلال ها، اسید ها دارند.

ایران به دلیل داشتن زیر ساختها مناسب و منابع بزرگ نفت و گاز قدرت بلامنازعی در این بخش از تولید فیلمهای مختلف است و بایک برنامه ریزی صحیح و کاربردی می توان با ایجاد زیر شاخه ها صنعتی ارزش افزوده بسیار بالایی ایجاد خواهد شد، همچنین مشاغل بسیار زیادی در این مسیر ایجاد و به هبهرداری خواهد رسید.

علاوه بر همه این مسایل بازدارنگی قابل توجه از خام فروشی صورت میگیرد.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true