اميدواري KBA به ايپکس 2010 - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
اميدواري KBA به ايپکس ۲۰۱۰

شرکت KBA اعلام کرد که تصميم دارد آخرين دستگاههاي ورقي خود را در ايپکس ۲۰۱۰ به نمايش بگذارد، زيرا به اعتقاد مقامات اين شرکت، نمايشگاه مذکور از اهميت ويژهاي برخوردار است. اين شرکت با شعار «دلاوران چاپ» تصميم دارد تا دستگاههاي راپيدا ۷۵، ۱۰۵، ۱۰۶ و يک دستگاه چاپ UV پنج رنگ خود را در فرمت B3 به نمايش بگذارد.

«کريستين ناپ»، مدير عامل شرکت KBA در انگليس در اين زمينه اظهار داشت: نمايشگاه ايپکس امسال با ساير نمايشگاههاي برگزار شده در ادوار گذشته تفاوت دارد. در اين نمايشگاه، قصد داريم دستگاههايي را عرضه کنيم که اعتماد مشتريان خود را بيشتر جلب نمائيم.
يکي از معضلات حيطه چاپ، ادغام شرکتهاي چاپ و نشر در يکديگر است که همين امر، کاهش سفارش ماشينآلات را به دنبال داشته و بسياري از چاپخانه داران بزرگ نيز تمايلي براي توسعه فعاليتهاي خود ندارند.

ولي در حالي اين سخنان را بيان کرده است که شرکت KBA موفق شد در پايـان سال ۲۰۰۹، زيــانهاي وارد شده به اين شرکت در سال پيش از آن را جبران کرده و در شرايط نامساعد اقتصاد جهاني، سود نسبتا مناسبي کسب کند.

«ناپ» در اين زمينه نيز گفت :

اگرچه سوددهي ناچيز شرکت KBA، رقباي آن را غافلگير کرده است، ولي ما از چنين مسئلهاي متعجب نميشويم، زيرا براي اين کار، برنامهريزيهاي مناسب انجام داده بوديم.

لازم به ذکر است که سود شرکت KBA در پايان سال گذشته ميلادي حدود ۷/۲ ميليون يورو بوده است، اين در حالي است که شرکت مذکور در سال ۲۰۰۸، بيش از ۸۵ ميليون يورو متضرر شده بود.

در حالي که ميزان فروش اين شرکت در يک سال گذشته با کاهش ۳۱ درصدي به ۱/۱ ميليارد يورو رسيد، اين شرکت موفق شد با تعديل نيروي انساني خود و اخراج ۱۰۰۰ نفر از پرسنل و کاهش بيش از يکصد ميليون يورو از هزينههاي بالاسري خود به اين سود دست يابد.

بر اساس گزارشهاي منتشر شده توسط اين شرکت، در سال گذشته، ميزان سفارش دستگاههاي ورقي بيش از ۲۲ درصد و ميزان سفارش دستگاههاي رول نيز بيش از ۳۲ درصد کاهش داشته است. ارزش کل سفارشات شرکت KBA در سال گذشته ميلادي حدود ۸۳۴ ميليون يورو بوده است که در مقايسه با سال پيش از آن، حدود ۲۹ درصد کاهش داشت.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true