پاکت ایستاده با قابلیت کاملا بازیافت شونده، تولید شد - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
پاکت ایستاده با قابلیت کاملا بازیافت شونده، تولید شد

کیسه ایستاده با مانع بالا قابل بازیافت توسط TotalEnergies، W&H و Mitsubishi Chemical Group اعلام شد.

TotalEnergies، Windmöller & Hölscher، و Mitsubishi Chemical Group ظاهراً یک اثبات موفقیت‌آمیز مفهومی را برای کیسه ایستاده با مانع بالا تکمیل کرده‌اند که گفته می‌شود کاملاً قابل بازیافت است و برای بسته‌بندی مواد غذایی حساس به تماس قابل استفاده است.

این کیسه امیدوار است که جایگزین ساختارهای چند ماده ای و فلزی شود، با طرح جدید که ادعا می کند از ۹۸٪ پلی اتیلن و کمتر از ۲٪ از EVOH لازم برای ویژگی های سد ساخته شده است. بر اساس گزارش‌ها، ویژگی‌های مانع راه‌حل‌های بسته‌بندی سنتی را حفظ می‌کند در حالی که هنوز با جریان‌های زباله موجود سازگار است.

گفته می‌شود که با یک فیلم MDO-PE – ترکیبی از سوپر سخت‌افزار TotalEnergies، PE با چگالی بالا Lumicene و Soarnol گروه شیمیایی میتسوبیشی – و یک فیلم آب‌بندی ساخته شده و توسط Dettmer Verpackungen با هم لمینت شده‌اند. ادعا می شود که سازنده ماشین B&B سپس مواد را به یک کیسه ایستاده تبدیل می کند.

اولیویه گرنیر، معاون پلیمر اروپا و شرق گفت: «جایگزینی بسته‌بندی‌های چند ماده‌ای غیرقابل بازیافت برای اطمینان از دایره‌ای مواد پلاستیکی کلیدی است، و اقلام با کیفیت بیشتری را در بازار به ارمغان می‌آورد تا به عنوان ماده اولیه صنعت بازیافت استفاده شود. در TotalEnergies ما متعهد به تسریع در اقتصاد دایره ای با ادغام اصول طراحی محیط زیست در فرآیند توسعه محصول خود هستیم، در راستای جاه طلبی خود برای تولید ۳۰ درصد پلیمرهای بازیافتی و زیستی تا سال ۲۰۳۰٫

دکتر جوناس اشمیت، رئیس مدیریت محصول در Windmöller & Hölscher گفت: «با این مطالعه محصول، ما بسیار خوشحالیم که یک قطعه گمشده دیگر در پازل به سمت یک اقتصاد دایره ای واقعی را به نمایش می گذاریم. دانش پیشرو و فناوری پیشرفته ما برای تولید فیلم های مانع و MDO-PE و همچنین همکاری عالی بین همه شرکا این امکان را فراهم کرده است.

Domenico De Angelis، مدیر کل Sales Soarnol، P&C MMA Business Group EMEA گروه شیمیایی میتسوبیشی، افزود: “ما خوشحالیم که در این پروژه مشترک شرکت می کنیم و بسته بندی نوآورانه و پایدار را به صنعت ارائه می دهیم. به لطف ترکیب مواد بازدار انتخاب شده، همراه با فناوری ماشینی عالی، نیاز به سدهای بالای بخار آب، اکسیژن و عطر به دست می آید. علاوه بر این، ساختار را می توان با تعریف به عنوان یک محلول تک لایه اعلام کرد و همچنین کاملاً مکانیکی قابل بازیافت است.

پوشش مانع اکسیژن HYDRO-LAC GA شرکت Hubergroup Print Solutions در اوایل سال جاری رونمایی شد. گفته می‌شود که بین لایه‌های لایه‌ای ساخته شده از مواد مشابه خود بسته قابل استفاده است، تصور می‌شود که توسعه منجر به انعطاف‌پذیری‌های تک ماده‌ای آسان‌تر بازیافتی شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true