مک دونالد گزارشی در مورد اثرات صنعتی بسته بندی های قابل استفاده مجدد ارائه می دهد - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
مک دونالد گزارشی در مورد اثرات صنعتی بسته بندی های قابل استفاده مجدد ارائه می دهد

به گزارش صنعت پنجم به نقل از چاپ و تبلیغات آنلاین / شرکت مک‌دونالد متعهد شده است فرصت‌ها و خطرات ناشی از انتقال به بسته‌بندی‌های قابل استفاده مجدد، از جمله تأثیر آن بر راه‌حل‌های یک‌بار مصرف و محیط‌زیست را ارزیابی و گزارش دهد – و بنیاد غیرانتفاعی As You Sow پیشنهاد سهامدار خود را با شرکت در سال ۲۰۱۸ پس گرفت. واکنش.

در حالی که مک‌دونالدز در حال حاضر از قانون جدید فرانسه پیروی می‌کند که همه ناهارخوری‌های موجود در محل را ملزم می‌کند به بسته‌بندی‌های قابل استفاده مجدد روی بیاورند، هیچ برنامه عمومی برای ارائه راه‌حل‌های مشابه در ایالات متحده انجام نشده است. As You Sow قطعنامه ای را برای تشویق مک دونالد به ارزیابی مزایای زیست محیطی، مالی و اعتباری گسترش بسته بندی های قابل استفاده مجدد خود، به ویژه با توجه به قوانین جدید آمریکا که برای بسته بندی های یکبار مصرف مالیات بر شرکت ها وضع شده است، ارائه کرد.

مک دونالد و بسته‌بندی‌های قابل استفاده مجدد

در گفتگوهای بعدی، مک دونالد ظاهراً بر تعهد خود به کاوش در بسته‌بندی‌های قابل استفاده مجدد در راستای اهداف گسترده‌تر خود برای اجرای رویکردی پایدار برای بسته‌بندی، اسباب‌بازی‌ها و تلاش‌های کاهش ضایعات تاکید کرد و برنامه‌های خود را برای انتشار یک مطالعه جامع در اوایل سال ۲۰۲۴ اعلام کرد.

تعامل بیشتر بین سازمان‌ها باعث شد که مک‌دونالد با ارزیابی فرصت‌ها و خطرات صنعتی و زیست‌محیطی ناشی از استفاده مجدد در مقیاس کامل در چارچوب سناریوی تغییر سیستم پیشنهاد شده توسط گزارش شکست موج پلاستیک موافقت کند. در این کار گفته می شود که هشت مداخله مکمل باید اجرا شود تا تا سال ۲۰۲۴ به کاهش ۸۰ درصدی آلودگی پلاستیک دست یابد. انتظار می رود که این اقدامات بالقوه و چارچوب های هدف را برای زنجیره فست فود فراهم کند تا در عرضه مواد قابل استفاده مجدد از آن استفاده کند.

کلی مک‌بی، هماهنگ‌کننده ارشد اقتصاد دایره‌ای در As You Sow می‌گوید: «ما مک‌دونالد را به خاطر متعهد شدن به کاوش در آینده‌ای دایره‌ای‌تر برای غذاخوری‌های رستورانی با خدمات سریع ستایش می‌کنیم. ما پیش‌بینی می‌کنیم که این گزارش نشان دهد که بسته‌بندی قابل استفاده مجدد جزء حیاتی عملیات پایدار است و امیدواریم که این اقدام به سایر رستوران‌های خدمات سریع نشان دهد که از مک‌دونالد پیروی کنند.»

شرکت های دیگر بسته بندی پایدار

As You Sow همچنین در کنار سازمان های دیگر در تلاش برای تشویق پذیرش گسترده راه حل های بسته بندی قابل استفاده مجدد برای زنجیره های غذا و نوشیدنی کار کرده است. شرکت کوکاکولا و پپسی کو اعلام کرده اند که تا سال ۲۰۳۰، محصولات خود را در ۲۵ درصد حجم بسته بندی قابل استفاده مجدد یا پر کردن مجدد و ۲۰ درصد از کل مجموعه پپسی در بسته بندی های قابل استفاده مجدد ارائه خواهند کرد. در همین حال، استارباکس قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۳ یک سوئیچ کامل به لیوان‌های قابل استفاده مجدد شخصی را در تمام مکان‌های غذاخوری و رانندگی خود اجرا کند.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true