موفقیت کسب و کار از طریق اقدامات جسورانه در تبلیغات تلویزیونی - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
موفقیت کسب و کار از طریق اقدامات جسورانه در تبلیغات تلویزیونی

مدیر عامل شرکت Marketing Architects ، یک آژانس تلویزیونی همه جانبه که به برند های اجرایی کمک می کند تا به کمپین های تلویزیونی با کیفیت دسترسی پیدا کنند.

مفهوم رهبری با هواپیماهای کاغذی

شباهت اپل ، گوگل و تسلا چیست؟

رهبران هر یک از این شرکتها علاوه بر اینکه در بین شناخته شده ترین شرکتهای امروزی قرار دارند ، برای توسعه مشاغل خود و ایجاد شهرت ، بر حرکتهای جسورانه و چشم نواز تکیه کرده اند. در سال ۲۰۰۷ ، استیو جابز آیفون با صفحه لمسی را روانه بازار کرد و صنعت را در شرایطی متزلزل کرد که مردم از صفحه کلید بلک بری راحت بودند.

در سال ۲۰۰۶ ، گوگل ۱٫۶۵ میلیارد دلار برای خرید یوتیوب هزینه کرد – می دانست که در آن زمان ارزش چندانی نداشت – تا تبلیغات خود را با بزرگترین موتور جستجوی ویدئویی گسترش دهد. و در سال ۲۰۰۸ ، ایلان ماسک پیشگام صنعت خودروهای برقی لوکس شد ، با وجود اینکه منتقدان مدعی بودند بازار در آنجا وجود ندارد.

این حرکت های بیدادگرانه در آن زمان این شرکت ها را به آنچه امروز هستند هدایت کرد:

رهبران دسته. و این نوع حرکت بزرگ برای برند های معروف غیر معمول نیست. شرکتهای سودآور و بلندمدت رشد را در اولویت قرار می دهند ، بی وقفه به دنبال فرصت می گردند و وضع موجود را زیر سال می برند ، همه اینها نتایج قابل توجهی را به ذینفعان خود می رسانند. اما بسیاری از برند ها به تدریج تعدیل می شوند در حالی که انتظار رشد نمایی دارند.

متأسفانه حرکتهای کوچک نتایج کوچکی به بار می آورد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true