ویژگی های مدیر کل دفتر امور چاپ - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
ویژگی های مدیر کل دفتر امور چاپ

امروز صبح جلسه ای برای بررسی ویژگی های مورد نظر صنف چاپ جهت انتخاب مدیر کل دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در این جلسه که با حضور آقایان: احمد ابوالحسنی، تقی علیان، احمدی (مدیر چاپ صنوبر)، نصرالهی (مدیر چاپ طلوع آزادی) و فروزیده (مدیر چاپ ۱۲۸) در محل اتحادیه چاپخانه داران برگزار شد؛ با هدف مطالبه گری از وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر اینکه مدیرکل دفتر چاپ باید از چه ویژگی های تحصیلی و مدیریتی برخورد باشد بر’گزار شد.

 

اتحادیه چاپخانه داران - مدیر کل چاپ - ابوالحسنی

در این جلسه که به پیشنهاد آقای فروزیده برگزار شد تاکید حاضران بر این مهم است که هیات مدیره فعلی توانایی مطالبه کردن خواسته های صنف چاپ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دارد و در این راستا می بایست با تدوین برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت برای صنعت چاپ، عملا بحش چاپ وزارت فرهنگ را در مسیر توسعه چاپ قرار دهد.

 

اتحادیه چاپخانه داران - مدیر کل چاپ - ابوالحسنی

مدیر چاپ ۱۲۸:

مدیرکل دفتر چاپ نباید دید فرهنگی و امنیتی نسبت به چاپ داشته باشد. باید به چاپ به دید صنعتی و صادراتی نگاه کرد. مدیر کل آینده دفتر چاپ باید مسئولیت پذیر و دغدغه مند چاپ بوده و توانایی پیش بینی چالشها، تهدیدها و فرصت های پیش روی صنعت چاپ را داشته باشد.

مدیر چاپ صنوبر:

باید در قوانین مرتبط با چاپ بازنگری شود تا گره از بسیاری از مشکلات این صنعت باز کند. متاسفانه قوانین زیادی هستند که سی سال پیش متناسب با شرایط و احوالات آن زمان تدوین شده ولی هنوز اجرا می شود.

مدیر چاپ طلوع آزادی:

چاپ اهمیت بسیاری در زندگی بشر از تولد تا مرگ دارد. از این رو مدیران دولتی مرتبط با چاپ، باید آگاهی و شناخت کاملی از صنعت چاپ و اهمیت آن در زندگی جامعه داشته باشند. همچنین آنها باید افرادی انتقادپذیر باشند.

مشاور عالی اتحادیه چاپخانه داران:

مدیران حوزه چاپ می بایست صنعت چاپ را راهبری کنند. آنها باید از تجربه و دانش کارشناسان و فعالان صنعت چاپ استفاده کنند.

 

ریاست اتحادیه چاپخانه‌داران تهران:

بسیار خوشحالم از اینکه توقع صنف به جایی رسیده است که  دغدغه این را دارند که مدیرکل جدید دفتر چاپ باید چه ویژگی هایی داشته باشد.  مطالبه گری صنف چاپ در طول یک سال گذشته، موجب شده که  مدیران دولتی مرتبط با چاپ  از حالت بی مهری به حوزه چاپ خارج شوند و  امروز اتحادیه چاپخانه داران  را مورد مشورت و نظر خواهی قرار دهند. از وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی می خواهم در حوزه چاپ بدون حضور اتحادیه و نمایندگان صنف چاپ تصمیم گیری نشود.

 

گزیده ای از فیلم این جلسه

 

 

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true