چاپ بسته بندی ترکیبی با توربو دیجیتال - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
چاپ بسته بندی ترکیبی با توربو دیجیتال

KODAK PROSPER Imprint Systems از فناوری جوهر افشان پیوسته KODAK Stream استفاده می کند که بالاترین کیفیت چاپ را با سرعت خیره کننده امکان پذیر می کند.

سیستم های PROSPER Plus وضوح تصویر ۶۰۰ ۹۰۰ ۹۰۰ dpi را ارائه می دهند و در دو نسخه سرعت و عرض مختلف در دسترس هستند. این سیستمها با سرعت فوق العاده سریع خود تا ۶۰۰ mpm ، هرگونه اختلال در بهره وری پرس آنالوگ را در نتیجه جزء دیجیتالی منتفی می دانند. عرض چاپ در پیکربندی باریک ۱۰۵ میلی متر است.

چاپ چهار رنگ CMYK در صورتی امکان پذیر است که چهار مورد از این ماژول های جوهر افشان بصورت آبشار قرار گرفته باشند. نسخه گسترده تر (“پیکربندی W”) از دو ماژول جوهر افشان استفاده می کند که به طور یکپارچه چاپ می کنند و اجازه می دهد یک منطقه ۲۱۰ میلی متری در بسته بندی با محتوای دیجیتالی غنی شود.

مارک ماسکارا از نقطه کلیدی هوش(InfoTrends) ، در مورد تأثیر این امر گفت:

“به دلیل تاثیری که تیرگی کانال و فرسودگی کانال بر روی کانال های ارتباطی دیجیتال دارد ، چاپ به رسانه ای تبدیل شده است که مصرف کننده را به آن تجربه دیجیتالی ایمن و مرتبط می رساند.”

این قابلیت ها در محیط بازار امروز. کدهای شخصی شده و تا حدودی کدهای AR ، نه تنها بر روی بسته بندی های منطقه ای ، بلکه بر روی بسته بندی های شخصی نیز مصرف کنندگان را به سمت یک واقعیت افزوده دیجیتالی سوق می دهد که مستقیماً از طریق اولین ارتباطات مبتنی بر کاغذ ایجاد می شود.

با افزودن حلال های چاپ ، چاپگرهای بسته بندی نه تنها می توانند عمر سرمایه گذاری های موجود خود را در تجهیزات آنالوگ افزایش دهند. بلکه آنها می توانند موج اولویت ارتباطات مصرف کننده را برای محتوای شخصی و مرتبط که به فضای بسته بندی وام می دهد ، را به تصویر بکشند. ”

الیزابت گودینگ از Inkjet Insight افزود:

“در حالی که تعداد زیادی ورودی جدید چاپ جوهر افشان در بسته بندی انعطاف پذیر ، کارتن تاشو و راه راه وجود داشته است ، سرمایه گذاری عمیقی که چاپگرها و مبدل ها در حلال های آنالوگ خود دارند باعث می شود حلال های چاپ جوهر افشان سفارشی بسیار جذاب باشد”.

چاپگرهای بسته بندی که با قابلیت های جوهر افشان پویا و تمام رنگ ، پیشنهادات خود را افزایش می دهند ، می توانند به مشتریان خود این توانایی را بدهند که از نظر اقتصادی به مقررات بسته بندی منطقه ای که نیاز به نسخه دارد ، پاسخ دهند.

این نوع حلال از بسته بندی های مختلف برای تحویل در فروشگاه و تجارت الکترونیک پشتیبانی کرده و حتی در زمان تحویل نیز به آنها خدمات ارائه دهند. فروش متقابل و تبلیغات با تغییرات محلی. “

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true