نصب اولين دستگاه «روتومن» در امارات - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
نصب اولين دستگاه «روتومن» در امارات

نصب اولين دستگاه «روتومن» در امارات يكي از بزرگترين چاپخانه ها در منطقه خليج فارس، يعني چاپخانه (United Printing & Publishing (UPP در كشور امارات متحده عربي، اولين دستگاه «روتومن» شركت MAN Roland را نصب كرد.

مقامات اين شركت عربي، هدف از خريد اين دستگاه مذكور را چاپ با كيفيت مجلات و كاتالوگهاي UPP اعلام كردهاند.
شركت MAN Roland نيز در اين زمينه اظهار داشت كه دستگاه «روتومن»، امكانات جديدي را براي موفقيت UPP در عرصه چاپ مجلات و كاتالوگها فراهم ميكند.

در حال حاضر، UPP محصولات چاپي شركت مادر خود، يعني ADMC را چاپ ميكند، اما تصميم دارد فعاليت خود را توسعه داده و از مشتريان ملي به سمت مشتريان بين المللي حركت كند. تيم پروژه MAN Roland، نصب اين دستگاه را از اواخر آگوست سال گذشته ميلادي در چاپخانه جديد UPP آغاز كرد.

«پيتر كوئيسل»، قائم مقام اجرايي فروش سيستمهاي چاپ رولي در شركت MAN Roland در اين زمينه گفت: ما از بهترين متخصصان خود براي نصب اين دستگاه در چاپخانه UPP استفاده كرديم. علاوه بر خدمات گسترده شركت MAN Roland در منطقه خليج فارس، عوامل ديگري نيز نظير حسن شهرت دستگاههاي روتومن در اين منطقه، تحويل و نصب آن در كوتاهترين زمان و پشتيباني محلي دستگاههاي اين شركت در دبي در اتخاذ اين تصميم از جانب مسئولين UPP موثر بود.

«كوئيسل» افزود: مديريت جديد UPP تمايل داشت تا تغييراتي را در اقدامات آتي اين شركت به وجود آورد. البته ما هميشه با بهترين محصول در بهترين مكان و زمان قرار داريم.

لازم به ذكر است كه شركت UPP از شركتهاي تابعه Emirates Media است كه در اوايل دهه ۱۹۷۰ ميلادي تاسيس شد و در حال حاضر، به عنوان يكي از شركتهاي فرعي ADMC (شركت رسانههاي ابوظبي) كه يكي از شركتهاي پيشرو در اين منطقه از جهان محسوب ميشود فعاليت ميكند. كمپاني ريزو (Riso) و «سريعترين دستگاه جوهرافشان برش ورقي در ايپكس ۲۰۱۰»

true
برچسب ها : ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true