چاپگر سه بعدی پیشرفته با موفقیت زیادی به بازارهای جهانی وارد می شود - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
چاپگر سه بعدی پیشرفته با موفقیت زیادی به بازارهای جهانی وارد می شود

 

یک سیستم چاپ سه بعدی ۲PP نوآورانه که توانایی تولید در دوازده مرتبه قدرتی با سرعت استثنایی را دارد ، با موفقیت زیادی وارد بازار شده است و ساخت ریز قطعات پلیمری از محدوده نانو تا سانتی متر را امکان پذیر می کند.

چندین مشتری از صنعت و دانشگاه اخیراً سیستم NanoOne را توسط UpNano GmbH از وین (اتریش) خریداری کردند که از TU Wien می باشد. با تشکر از همه کاره بودن طراحی دستگاه ، همه سفارشات به صورت جداگانه با مشخصات مشتری تنظیم می شدند. به ویژه دارایی های قوی NanoOne عبارتند از لیزر با قدرت بالا ، یک مسیر نوری بهینه شده ، فناوری وضوح انطباق ثبت اختراع و الگوریتم های هدف توسعه یافته برای اسکن لیزر.

در پی این ورود موفقیت آمیز به بازار ، این شرکت همچنین فضای دفتر مرکزی خود در وین را دو برابر کرده و رئیس جدید فروش جهانی را منصوب کرد ، که سابقه اثبات شده ای در صنعت دارد.

چاپ سه بعدی پلیمریزاسیون ۲ فوتونی (۲PP) یک فناوری تولید بسیار دقیق در لبه عملی است. این شرکت ها را قادر می سازد قطعاتی را تولید کنند که چند سال پیش به معنای واقعی کلمه غیر قابل تصور بودند. در عین حال ، این یک فناوری بسیار پرطرفدار در تحقیقات دانشگاهی است. تاکنون تعداد کمی از سیستم های چاپ سه بعدی ۲PP قادر به تأمین نیازهای دامنه ، صنعت و دانشگاه بوده اند. با این حال ، فروش اخیر سیستم NanoOne توسط UpNano نشان می دهد که یک سیستم کاملاً نوآورانه و همه کاره می تواند طیف گسترده ای از مشخصات مختلف را برآورده کند.

اخبار چاپ - چاپگر سه بعدی - چاپ سه بعدی - دستگاه چاپ سه بعدی - چاپ دیجیتال - اخبار چاپ دیجیتال

 

مشتری جدید. مواد جدید

اکنون یک شرکت اروپایی از این قابلیت پذیری سود می برد. این شرکت متخصص در برنامه های نوری ، اخیراً به دنبال سیستم چاپ سه بعدی ۲PP بود که بتواند اجزای بسیار شفاف تولید کند. لیزر پرقدرت NanoOne نه تنها اجازه می دهد تا انرژی لازم را برای پلیمریزه کردن این ماده خاص تأمین کند ، بلکه UpNano همچنین تیمی از متخصصان داخلی را برای تهیه مواد مطابق با نیازهای دقیق مشتری درگیر کرد.

برنهارد کوینبورگ ، مدیرعامل UpNano ، در مورد همکاری و معامله موفقیت آمیز اظهار داشت: “NanoOne با یک فن آوری وضوح انطباقی نوآورانه متقاعد می شود که همراه با یک مسیر نوری بهینه شده و الگوریتم های هوشمند از قدرت کامل لیزر فوق العاده قوی ما استفاده می کند. همه اینها به ما امکان می دهد تا ویژگیهای خاصی را به سیستم اضافه کنید که پاسخگوی درخواستهای فردی مشتری مانند درخواست شرکای صنعت ما باشد. ” همچنین ، دانشگاه فرایبورگ آلمان اخیراً تصمیم به خرید NanoOne گرفته است که جذابیت دستگاه را برای صنعت و دانشگاه به طور یکسان نشان می دهد. این دانشگاه از پتانسیل سیستم چاپ به ویژه در علوم مادی از جمله ذرات مهمان که به قابلیت انعطاف پذیری بالا و سازگاری فرآیندهای چاپ سه بعدی نیاز دارند ، بهره برداری خواهد کرد.

دانشگاه دیگری در منطقه D-A-CH و همچنین در اسکاندیناوی ، چند هفته پیش ، به دنبال روشهای مناقصه رقابتی ، سفارش سیستم NanoOne را صادر کرد. با این حال ، انگیزه آنها برای انتخاب این سیستم عمدتا به دلیل محدودیت های مالی بود که در حوزه دانشگاهی کاملاً رایج است. نسخه ابتدایی تر NanoOne توانست همان انتظارات و همچنین مشخصات فنی درخواست شده توسط گروه های تحقیقاتی پیشرفته ای را که این سیستم ها برای آنها خریداری شده است برآورده سازد.

فروش قوی. تیم قوی

با چنین شناختی از مزایای NanoOne توسط صنعت و دانشگاه به طور یکسان ، جای تعجب نیست که این شرکت در حال حاضر فضای دفتر ، تحقیق و توسعه و تولید خود را در دفتر مرکزی وین دو برابر می کند. همچنین باعث تقویت تیم فروش آنها شده است.

با انتصاب Henrik Åkesson به عنوان رئیس فروش جهانی UpNano ، این شرکت موفق به جلب حمایت یکی از با تجربه ترین فروشندگان حرفه ای در صنعت چاپ سه بعدی شد.

Henrik Åkesson در مورد مسئولیت جدید خود: “UpNano نه تنها بهترین فناوری را برای چاپ سریع ۲PP در ابعاد وسیع ارائه می دهد ، بلکه از تیمی با انگیزه و نوآور نیز بهره مند می شود. و این هر دو است که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم – پیشرفته ترین سیستم ها و خدمات چاپی ، به مشتریان کمک می کند تا واقعاً بهترین نتیجه را از این دستگاه ها ببرند. حضور در این تیم با روحیه بسیار خوب و افتخار است و نشان می دهم که ۲PP 3D – وقتی دانش و انگیزه در راس لیگ باشند چاپ می تواند به نتیجه برسد. “

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true