گلایه تولید کننده نوشت افزار از قیمت کاغذ - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

سعید قاسمی مدیر مجموعه نوشت افزار «کاما» در حاشیه هفتمین نمایشگاه «ایران نوشت» درباره زمان آغاز به کار در این عرصه گفت: از سال ۸۸ شروع به کار کردیم و با نام «کاما» به فعالیت خود ادامه می دهیم.

وی افزود: در حال حاضر محصولاتی نظیر بازی ریاضیات، تخته وایت برد مخصوص کلاس اول و دوم و سوم، دفترچه یادداشت، برچسب، برچسب تشویقی، کارت تشویق و جامدادی تولید می شود.

مدیر مجموعه نوشت افزار «کاما» افزود: جدیدترین محصول این مجموعه در هفتمین نمایشگاه «ایران نوشت»، دفترهای تحریر با نقوش ایرانی  در ۲۴ طرح است و دفترچه های یادداشت متناسب با آنها نیز وجود دارد همچنین بازی ریاضیات مخصوص کلاس اول و دوم و سوم نیز از محصولات جدید مجموعه «کاما» است.
قاسمی درباره وضعیت صنعت نوشت افزار در کشور اظهار کرد: تولید نوشت افزارهای ایرانی در سال های اخیر ارتقا پیدا کرده و پیشرفت خوبی داشته است همچنین استقبال خوبی از سوی مردم صورت گرفته و والدین و دانش آموزان به تولیدات ایرانی روی خوش نشان داده اند. مهمترین نکته در بحث نوشت افزار قیمت تمام شده است؛ متاسفانه قیمت کاغذ افزایش یافته و باعث شده تا قیمت دفاتر افزایش یابد اما امیدواریم که دولت برای رفع مشکل تامین مواد اولیه و بحران قیمت کاغذ تدابیری بیندیشد تا تولیدکنندگان نوشت افزار ایرانی بدون دغدغه به فعالیت خود ادامه بدهند.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true