تمرکز شرکت MAN Roland بر کاربردهاي در نمايشگاه ايپکس - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
تمرکز شرکت MAN Roland بر کاربردهاي در نمايشگاه ايپکس

شرکت MAN Roland اعلام کرد که در نمايشگاه ايپکس امسال هيچ‌گونه دستگاهي را عرضه نخواهد کرد، زيرا تمرکز خود را به جاي دستگاه‌ها بر انواع کاربردهاي مختلف متمرکز کرده است.

«نورمن رويل»، مديرعامل اين شرکت اعلام کرد که اگر مشتريان تمايل داشته باشند از دستگاه‌هاي اين شرکت بازديد به عمل آورند، مي‌توانند از تجهيزات چاپ محلي ديدن کنند. همچنين اين شرکت، تمايل خود را براي بحث در مورد چگونگي کمک خود براي عملکرد چاپگرها و افزايش سرعت عملکرد ساير دستگاه‌ها اعلام کرد.

«نورمن رويل» در اين زمينه اظهار داشت: مهم نيست که ما چه دستگاهي را نمايش خواهيم داد، ما هرگز نمي‌توانيم تمام متقاضيان و محصولات خود را تحت پوشش قرار دهيم. مباحثات زيادي در اين زمينه صورت گرفته است. البته اکثر اين مباحثات در مورد انتخاب يک شريک راهبردي مي‌باشد. ما تصميم داريم اين مسئله را درک کنيم که مشتريان ما چه چيزي را لازم داشته و چگونه مي‌خواهند سوددهي تجارت خود را به حداکثر برسانند.

اين شرکت، طيف کاملي از توانايي‌هاي خود از توليد انواع دستگاه‌ها تا داده‌ها و پشتيباني‌ها را در اين نمايشگاه ارائه خواهد کرد. همچنين شرکت مذکور، تمرکز ويژه‌اي را بر مفهوم «ارزش افزوده چاپ (VAP) و اتوماسيون بالا معطوف کرده است.

کاربران دستگاه‌هاي ورقي مي‌توانند از VAP Tunnel اين شرکت بازديد کنند که آنها را به افزايش کيفيت و کارآيي چاپ خود قادر مي‌سازد.

true
برچسب ها : , ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true